GyldeN Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hvordan slår du på autoaim ? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Lastet ned versjon 1.02 på under 2min Får håpe vi kommer inn da Det er mer en jeg har fått til....sliter med å laste ned path. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hvordan slår du på autoaim ? firkant En annen ting. L1 er hovedknappen i spillet for å i det hele tatt sikte. Hold inne L1 og trykk R3 for å toogle mellom høyre og venstre side. Feks hvis du sitter bak en stein osv. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hva er forresten dealen med at folkene stiller seg helt feil mot veggen! De skal jo stå i god gammel Snake stil. Dvs. med ryggen mot veggen! Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Skjønner ikke at folk sliter med p2p nedlastning av patch, for meg tok det maks 3 min å laste ned 1.2. Har dere nat3? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Skjønner ikke at folk sliter med p2p nedlastning av patch, for meg tok det maks 3 min å laste ned 1.2. Har dere nat3? Jeg hadde problemer med 1.2 patchen, men ikke med 1.1 Tror det er mye tilfeldigheter ute og går... Og ja, det har jeg. EDIT: Nei, det har jeg ikke! Ble helt feil det! Endret 25. april 2008 av qweac Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Isåfall ikke så rart at det går treigt. Guide: NAT3 til NAT2 NAT3 er fyfy. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Skjønner ikke at folk sliter med p2p nedlastning av patch, for meg tok det maks 3 min å laste ned 1.2. Har dere nat3? Nat2, og det går balletregt med p2p. Litt kjappere med vanlig nedlasting, men det er jo så ustabilt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 mala du slet vel med 1.1? det er noe helt forskjellig, alle slet med 1.1 tror jeg.. 1.2 bør ikke være noen problem så lenge du har NAT 1 eller NAT 2 (jeg har absolutt ingen problemer siden jeg sitter med NAT 1 og kjører bridge på ruteren min som gjør det til en modem i guess siden jeg får NAT 1) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Noen her inne sier de fikk ned 1.1 på ein halvtime-time, så er tydligvis noen som er sjeleheldige Hvorfor så mye piss så lenge etter den egentliga lanseringa? Skulle jo tru pågangen hadde roa seg ned noen hakk Endret 25. april 2008 av Mala Lenke til kommentar
shaker Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Hvordan plaserer man traps? Får det ikke til og blir bare drept hver gang Edit: L1+L2 Endret 25. april 2008 av shaker Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Faen får ikke til å få Konami ID-en godkjent, system error Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Dette er åpenbar en god produksjon, men jeg tror dette faller seg mye bedre i SP. Ikke at jeg sammenlikner MGO med MGS4, men MGO er jo bygd opp på konseptet. Det var helt greit. Egentlig ikke så mye mer enn det. Mange valgmuligheter og utstyrskombinasjoner gjør dette veldig spennende, men jeg følte meg så fortapt i mulighetene at det gikk på bekostning av inntrykket. Det skal dog sies at går gjennom en veldig flott tutorial som informerer om de fleste aspektene ved gameplay. Jeg venter i spenning på MGS4! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Dette er åpenbar en god produksjon, men jeg tror dette faller seg mye bedre i SP. Ikke at jeg sammenlikner MGO med MGS4, men MGO er jo bygd opp på konseptet. Jeg venter i spenning på MGS4! +1 EDIT: når man gjør grab attacks (R1), hvordan gjør man sånn at du holder han i en stund heller enn å bare holde han i et sekund før man kaster han ned på bakken? Endret 25. april 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Digger å kjøre CQC på folk, snike seg opp bak dem. En gang fikk jeg til å sette meg ned med en dude, og så rulle han over på magen. Nå kommer jeg meg bare til å sitte ned og kvæle han. Hvordan fortsetter man komboen? Lenke til kommentar
roht Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Nokon andre som ikkje klarar å logge seg på? High traffic her... Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hahahah jeg fant katapulten, og ja du kan skyte deg selv oppå taket. Den ligger på den store mappen helt øverst i høyre hjørne. hehe hva faen liksom, skytern langt oppi lufta og så lander han og overlever Whhhhuuut ? + Når du ligger på marken, trykk trekant for å snu deg og kryp baklengs osv. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Høres absolutt ut som at den uhøgtidlige MGS faktoren er tilstede her ja Endret 25. april 2008 av Mala Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Er denne betaen gratis? Vil spille denne, har allerde registrert meg med Konami ID og Game ID Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 ^heh ja noe så random ! Jeg trodde det med katapulten bare var kødd jeg, eller med i en cut scene for morro skyld. Så har de altså valgt å plassere en menneske katapult i spillet, hurra ! Er denne betaen gratis?Vil spille denne, har allerde registrert meg med Konami ID og Game ID jau last det ned fra storen, og installer. Log inn med Gamer id og passord and u off. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå