Gå til innhold

Metal Gear Solid online beta

tidus2k4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke at folk sliter med p2p nedlastning av patch, for meg tok det maks 3 min å laste ned 1.2. Har dere nat3?

Jeg hadde problemer med 1.2 patchen, men ikke med 1.1 Tror det er mye tilfeldigheter ute og går... Og ja, det har jeg.

EDIT: Nei, det har jeg ikke! Ble helt feil det! :p

Endret av qweac
Lenke til kommentar

mala du slet vel med 1.1? det er noe helt forskjellig, alle slet med 1.1 tror jeg.. 1.2 bør ikke være noen problem så lenge du har NAT 1 eller NAT 2 (jeg har absolutt ingen problemer siden jeg sitter med NAT 1 og kjører bridge på ruteren min som gjør det til en modem i guess siden jeg får NAT 1)

Lenke til kommentar

Noen her inne sier de fikk ned 1.1 på ein halvtime-time, så er tydligvis noen som er sjeleheldige :p

Hvorfor så mye piss så lenge etter den egentliga lanseringa? Skulle jo tru pågangen hadde roa seg ned noen hakk :(

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Dette er åpenbar en god produksjon, men jeg tror dette faller seg mye bedre i SP. Ikke at jeg sammenlikner MGO med MGS4, men MGO er jo bygd opp på konseptet.

Det var helt greit. Egentlig ikke så mye mer enn det. Mange valgmuligheter og utstyrskombinasjoner gjør dette veldig spennende, men jeg følte meg så fortapt i mulighetene at det gikk på bekostning av inntrykket. Det skal dog sies at går gjennom en veldig flott tutorial som informerer om de fleste aspektene ved gameplay.

Jeg venter i spenning på MGS4! :new_woot:

Lenke til kommentar
Dette er åpenbar en god produksjon, men jeg tror dette faller seg mye bedre i SP. Ikke at jeg sammenlikner MGO med MGS4, men MGO er jo bygd opp på konseptet.

Jeg venter i spenning på MGS4! :new_woot:

+1

EDIT: når man gjør grab attacks (R1), hvordan gjør man sånn at du holder han i en stund heller enn å bare holde han i et sekund før man kaster han ned på bakken?

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Digger å kjøre CQC på folk, snike seg opp bak dem.

En gang fikk jeg til å sette meg ned med en dude, og så rulle han over på magen. Nå kommer jeg meg bare til å sitte ned og kvæle han. Hvordan fortsetter man komboen?

Lenke til kommentar

Hahahah jeg fant katapulten, og ja du kan skyte deg selv oppå taket.

Den ligger på den store mappen helt øverst i høyre hjørne. hehe hva faen liksom, skytern langt oppi lufta og så lander han og overlever Whhhhuuut ?

+

Når du ligger på marken, trykk trekant for å snu deg og kryp baklengs osv.

Lenke til kommentar

^heh ja noe så random ! Jeg trodde det med katapulten bare var kødd jeg, eller med i en cut scene for morro skyld. Så har de altså valgt å plassere en menneske katapult i spillet, hurra !

Er denne betaen gratis?

Vil spille denne, har allerde registrert meg med Konami ID og Game ID

jau last det ned fra storen, og installer. Log inn med Gamer id og passord and u off.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...