BadSmile Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Dumt spørsmål, men hvor i PS store ligger beta'en? (Finner ikke fram der) Den ble fjernet for noen dager siden. Vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Har ikke testet mye hittil men det virker lovende Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 er borte nå så er ikke helt oppdatert, har beta'en åpnet nå? Hvordan er det? Så en skrev at det var fullt så han kom ikke inn... skjer det ofte? Lenke til kommentar
GyldeN Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 prøvde en 5 ganger så funka d. er live ja Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 er borte nå så er ikke helt oppdatert, har beta'en åpnet nå? Hvordan er det? Så en skrev at det var fullt så han kom ikke inn... skjer det ofte? Ja, den har åpnet. Det fungerer fint. Det har skjedd hver gang jeg har prøvd å logge meg inn, men på andre forsøk har det alltid fungert. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Vet ikke helt hva jeg synes om spillet men, alle løper rundt på ett map som er mindre enn ett CS map og sprayer. Ofte spawner du oppå en fiende og Melee er en fast animasjon. Stod f.eks og slaya en fyr uten at man så noe visuellt at han tok skade, så plutselig falt han ned på bakken. Så reiste han seg opp, skifta til en eske og løp unna. Grafikken var vel bra den men herregud for noen småe maps. Lenke til kommentar
GyldeN Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 (endret) mitt første inntrykk på online delen var så som så. Ble litt frustert av styringen, litt små maps. er ikke heeelt rette spillet til online etter min smak. Noe ala Socom kunne blitt utrolig bra Meeen jeg tror det beste for meg hadde vært å runda spillet før jeg begynte å spille online. Mtp ingame skills osv Endret 25. april 2008 av GyldeN Lenke til kommentar
Avean Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Det store mappet utendørs gjorde spillet mye kulere ihvertfall, der kunne man snike seg og knerte folk noe jeg liker. Mye morsomme situasjoner med bevisstløse soldater osv hehe. Men skytingen syns jeg er litt for arkade enda og det er altfor mye data neon effekter på ting. Sånn som venner lyser opp i teamfargen osv, det kunne de spart seg for. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Noen som vet åssen man choker folk etter man holder de fast? Eller andre triks dere har funnet ut? Trykk lett R1 for å opprettholde grepet uten å choke, trykk hardt R1 for å kvele. Tar noen sekunder før de slokner. Manual. Lenke til kommentar
lyon Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Mine 3 første runder uansett MGO spill kom jeg på 1 plass i team death match:) Yey Iam a freekin good noob. haha Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Dette var jo Konge ! Spiller death match og fange den frosken å bringe den til targetsa. Vanskelig i starten, gikk igjennom training greia. La oss starte et rom folkens. De som har spillt Mgs spilla før har ingen problem med kontrollene. Virker godt gjennomført, bare skifte mellom ''Over sholder'' firkant og trekant ''first person'' Over shoulder firkant blir akkurat som GRAW spilla. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Uuuuuuuuutrolig teit når man løper rundt og plutselig snubler å blir klistra fast til et naken blad og så kommer det opp røde hjerter på ruta ! Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Noen som vet åssen man choker folk etter man holder de fast? Eller andre triks dere har funnet ut? Trykk lett R1 for å opprettholde grepet uten å choke, trykk hardt R1 for å kvele. Tar noen sekunder før de slokner. Manual. Fikk ikke dette til jeg Må man skifte innstillinger eller noe først? Fyren min legger bare han andre ned igjen på bakken.. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Har spilt noen runder nå og jeg syns gameplayet er litt stivt .. det er heller ikke godt å si om man treffer den man skyter på. Edit: Kan man ikke bytte noe utstyr etter at man har laget figuren? Jeg kan bare ta av det jeg har valgt. Endret 25. april 2008 av shaker Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 12-2 nice score Jeg bruker aldri First person view, det du gjør løp rundt med L1 og kombiner Auto Aim og over shoulder med firkant knappen. Auto aim og fyr løst når du er veldig nærme. tullebukken lå inni en eske vett og tok meg mens jeg hadde frosken i vår base. Coolt om det er folk på laget ditt også som kan ''Select'' komandsa. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Har spilt noen runder nå og jeg syns gameplayet er litt stivt .. det er heller ikke godt å si om man treffer den man skyter på. Edit: Kan man ikke bytte noe utstyr etter at man har laget figuren? Jeg kan bare ta av det jeg har valgt. Nei hvis det er på appearance settings du mener så går det bare an å ta av deler. Du kan bytte våpen og stash ved å trykke start i de rød sonene på mapen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Fy faen..hehe. Får feilmedlinger i fleng når eg prøver å få laste ned den første oppdateringen. Ellers går det allvrolig tregt via peer- to peer. Nesten som eg dropper heile greiene når det er slik soga ender. Lenke til kommentar
Agg Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Virker bra så langt, selv om man tydeligvis ikke slipper unna mongoloide unger her heller...er så utrolig moro med folk som løper rundt og choker folk på deres eget lag, og som selvfølgelig må trykke "start" ørten ganger på "ready screenen" så man må vente ekstra lenge før man får spilt... Lenke til kommentar
Avean Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Mye komiskt i spillet herregud. Jeg skaut en fiende sånn han havne på bakken og krøp, så kom partneren hans og slo meg bevisstløs i bakhodet. Der lå vi på bakken sammen, jeg lå og snorket mens fienden lå og krøp baklengs på ræva forbi meg. Da lo jeg høylytt haha. Spillet krever at man setter seg litt inn i det, det er så uvant fra andre spill. Men det er mye tøft gameplay. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Hvorfor får jeg ikke points? noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå