Gå til innhold

Metal Gear Solid online beta


tidus2k4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er borte nå så er ikke helt oppdatert, har beta'en åpnet nå? Hvordan er det? Så en skrev at det var fullt så han kom ikke inn... skjer det ofte?

 

Ja, den har åpnet. Det fungerer fint. Det har skjedd hver gang jeg har prøvd å logge meg inn, men på andre forsøk har det alltid fungert.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva jeg synes om spillet men, alle løper rundt på ett map som er mindre enn ett CS map og sprayer. Ofte spawner du oppå en fiende og Melee er en fast animasjon. Stod f.eks og slaya en fyr uten at man så noe visuellt at han tok skade, så plutselig falt han ned på bakken. Så reiste han seg opp, skifta til en eske og løp unna.

Grafikken var vel bra den men herregud for noen småe maps.

Lenke til kommentar

mitt første inntrykk på online delen var så som så. Ble litt frustert av styringen, litt små maps. er ikke heeelt rette spillet til online etter min smak. Noe ala Socom kunne blitt utrolig bra

 

Meeen jeg tror det beste for meg hadde vært å runda spillet før jeg begynte å spille online. Mtp ingame skills osv

Endret av GyldeN
Lenke til kommentar

Det store mappet utendørs gjorde spillet mye kulere ihvertfall, der kunne man snike seg og knerte folk noe jeg liker. Mye morsomme situasjoner med bevisstløse soldater osv hehe. Men skytingen syns jeg er litt for arkade enda og det er altfor mye data neon effekter på ting. Sånn som venner lyser opp i teamfargen osv, det kunne de spart seg for.

Lenke til kommentar

Dette var jo Konge ! Spiller death match og fange den frosken å bringe den til targetsa.

 

Vanskelig i starten, gikk igjennom training greia.

 

La oss starte et rom folkens.

 

De som har spillt Mgs spilla før har ingen problem med kontrollene. Virker godt gjennomført, bare skifte mellom ''Over sholder'' firkant og trekant ''first person''

 

Over shoulder firkant blir akkurat som GRAW spilla.

Lenke til kommentar
Noen som vet åssen man choker folk etter man holder de fast? Eller andre triks dere har funnet ut?

 

Trykk lett R1 for å opprettholde grepet uten å choke, trykk hardt R1

for å kvele. Tar noen sekunder før de slokner.

Manual.

 

:D

Fikk ikke dette til jeg :(

Må man skifte innstillinger eller noe først? Fyren min legger bare han andre ned igjen på bakken..

Lenke til kommentar

Har spilt noen runder nå og jeg syns gameplayet er litt stivt .. det er heller ikke godt å si om man treffer den man skyter på.

 

Edit: Kan man ikke bytte noe utstyr etter at man har laget figuren? Jeg kan bare ta av det jeg har valgt.

Endret av shaker
Lenke til kommentar

12-2 nice score

 

Jeg bruker aldri First person view, det du gjør løp rundt med L1 og kombiner Auto Aim og over shoulder med firkant knappen. Auto aim og fyr løst når du er veldig nærme.

 

tullebukken lå inni en eske vett og tok meg mens jeg hadde frosken i vår base. Coolt om det er folk på laget ditt også som kan ''Select'' komandsa.

Lenke til kommentar
Har spilt noen runder nå og jeg syns gameplayet er litt stivt .. det er heller ikke godt å si om man treffer den man skyter på.

 

Edit: Kan man ikke bytte noe utstyr etter at man har laget figuren? Jeg kan bare ta av det jeg har valgt.

 

Nei hvis det er på appearance settings du mener så går det bare an å ta av deler. Du kan bytte våpen og stash ved å trykke start i de rød sonene på mapen.

Lenke til kommentar

Virker bra så langt, selv om man tydeligvis ikke slipper unna mongoloide unger her heller...er så utrolig moro med folk som løper rundt og choker folk på deres eget lag, og som selvfølgelig må trykke "start" ørten ganger på "ready screenen" så man må vente ekstra lenge før man får spilt...

Lenke til kommentar

Mye komiskt i spillet herregud. Jeg skaut en fiende sånn han havne på bakken og krøp, så kom partneren hans og slo meg bevisstløs i bakhodet. Der lå vi på bakken sammen, jeg lå og snorket mens fienden lå og krøp baklengs på ræva forbi meg. Da lo jeg høylytt haha.

 

Spillet krever at man setter seg litt inn i det, det er så uvant fra andre spill. Men det er mye tøft gameplay.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...