Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Metal Gear Solid online beta

tidus2k4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt rundt 5-10 runder, og alt virker ganske bra, kontrollene sitter jo helt støpt, og det er så mange ting man kan gjøre at man kunne fylt alt på to kontroller. Grafikken er ikke mer enn ok, det er nok det grafiske som kommer til å skuffe mest i Metal Gear Solid 4 og Metal Gear Online, men likevel veldig artig.

Skulle ønske at man kunne løpe litt fortere, vis man har en bak seg eller foran seg så er det vanskelig å komme seg vekk uten å bli drept, håper dette blir endret på selv om jeg ikke helt tror at dem endrer på det for å holde seg naturtro mot de gamle spillene.

Det er nok ikke noen Call Of Duty 4 modstander, men det skal likevel bli artig å spille dette når sommeren kommer.

Lenke til kommentar
Har spilt rundt 5-10 runder, og alt virker ganske bra, kontrollene sitter jo helt støpt, og det er så mange ting man kan gjøre at man kunne fylt alt på to kontroller. Grafikken er ikke mer enn ok, det er nok det grafiske som kommer til å skuffe mest i Metal Gear Solid 4 og Metal Gear Online, men likevel veldig artig.

Skulle ønske at man kunne løpe litt fortere, vis man har en bak seg eller foran seg så er det vanskelig å komme seg vekk uten å bli drept, håper dette blir endret på selv om jeg ikke helt tror at dem endrer på det for å holde seg naturtro mot de gamle spillene.

Det er nok ikke noen Call Of Duty 4 modstander, men det skal likevel bli artig å spille dette når sommeren kommer.

takk for den sum-upen.. :thumbup:

da gidd eg ikkje fyre opp ps3en for dette..:)

Lenke til kommentar
Det jeg ikke liker helt er at istedenfor at det står kills og deaths så er det ikoner.. dette blir så uoversiktelig.

Kommer de som spiller betaen til å bli kontakta eller noe så vi får si hva vi syntes osv?

Det skal visst bli satt opp en feedbackside etter hvert, så vidt jeg har lest

av beskjeden som kommer opp i menyene.

Tror de kommer til å lære mye av denne betaen. :D

Lenke til kommentar
nei, dette var kjipe greier, MGS fungerer best i singel player.

Sitter med samme følelsen selv, men for all del. Det var jo gøy, kjempegøy å få teste ut gameplay osv. Men var ikke i nærheten av å få noen MGS-følelse. Kommer nok til å spille det en del fram til 29. april, da er det andre saker som står øverst på lista.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...