praystation Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Kan ikke noen ta seg en matpause slik at jeg slipper inn og får testa det ut Håpløst å slippe til. Får bare beskjed om at det er fullt. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Noen som vet åssen man choker folk etter man holder de fast? Eller andre triks dere har funnet ut? Lenke til kommentar
Ruste Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Har spilt rundt 5-10 runder, og alt virker ganske bra, kontrollene sitter jo helt støpt, og det er så mange ting man kan gjøre at man kunne fylt alt på to kontroller. Grafikken er ikke mer enn ok, det er nok det grafiske som kommer til å skuffe mest i Metal Gear Solid 4 og Metal Gear Online, men likevel veldig artig. Skulle ønske at man kunne løpe litt fortere, vis man har en bak seg eller foran seg så er det vanskelig å komme seg vekk uten å bli drept, håper dette blir endret på selv om jeg ikke helt tror at dem endrer på det for å holde seg naturtro mot de gamle spillene. Det er nok ikke noen Call Of Duty 4 modstander, men det skal likevel bli artig å spille dette når sommeren kommer. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Har spilt rundt 5-10 runder, og alt virker ganske bra, kontrollene sitter jo helt støpt, og det er så mange ting man kan gjøre at man kunne fylt alt på to kontroller. Grafikken er ikke mer enn ok, det er nok det grafiske som kommer til å skuffe mest i Metal Gear Solid 4 og Metal Gear Online, men likevel veldig artig. Skulle ønske at man kunne løpe litt fortere, vis man har en bak seg eller foran seg så er det vanskelig å komme seg vekk uten å bli drept, håper dette blir endret på selv om jeg ikke helt tror at dem endrer på det for å holde seg naturtro mot de gamle spillene. Det er nok ikke noen Call Of Duty 4 modstander, men det skal likevel bli artig å spille dette når sommeren kommer. takk for den sum-upen.. da gidd eg ikkje fyre opp ps3en for dette.. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Det jeg ikke liker helt er at istedenfor at det står kills og deaths så er det ikoner.. dette blir så uoversiktelig. Kommer de som spiller betaen til å bli kontakta eller noe så vi får si hva vi syntes osv? Endret 25. april 2008 av NiccOz Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Det jeg ikke liker helt er at istedenfor at det står kills og deaths så er det ikoner.. dette blir så uoversiktelig.Kommer de som spiller betaen til å bli kontakta eller noe så vi får si hva vi syntes osv? Det skal visst bli satt opp en feedbackside etter hvert, så vidt jeg har lest av beskjeden som kommer opp i menyene. Tror de kommer til å lære mye av denne betaen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Kan jeg regge på PC-en? Var litt knotete og registrere der. Anyone got a link? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Kan jeg regge på PC-en? Var litt knotete og registrere der. Anyone got a link? https://id.konami.net/mgo/selectCountry.jsp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Takker! Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Noen som vet åssen man choker folk etter man holder de fast? Eller andre triks dere har funnet ut? Trykk lett R1 for å opprettholde grepet uten å choke, trykk hardt R1 for å kvele. Tar noen sekunder før de slokner. Manual. Lenke til kommentar
joffe11 Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Hei Fikk tilbake ps3'en fra reparasjon i dag, og ser at de har fjernet MGS online i Playstation store. Noen som vet om det er mulig å få tak i denne demoen andre steder???? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 "Due to high levels of traffic, it's difficult to connect online. Please try again later." Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 "Due to high levels of traffic, it's difficult to connect online. Please try again later." Bare å prøve flere ganger... Fungerer etter 2-3 forsøk her Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 (endret) "Due to high levels of traffic, it's difficult to connect online. Please try again later." Bare å prøve flere ganger... Fungerer etter 2-3 forsøk her Samme her! Logget nettopp inn. Endret 25. april 2008 av qweac Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 nei, dette var kjipe greier, MGS fungerer best i singel player. Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 nei, dette var kjipe greier, MGS fungerer best i singel player. Sitter med samme følelsen selv, men for all del. Det var jo gøy, kjempegøy å få teste ut gameplay osv. Men var ikke i nærheten av å få noen MGS-følelse. Kommer nok til å spille det en del fram til 29. april, da er det andre saker som står øverst på lista. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Har alltid vært skeptisk til dette her. Kontrollene er såpass knotete i MGS at jeg ikke trodde det skulle funke online. Betaen overrasket meg positivt med alle opsjonene og avanserte funksjoner. Men selve gameplayet har ikke overbevist meg ennå. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Haha "Congratulations on logging in!" Lenke til kommentar
NovaWizard Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Dumt spørsmål, men hvor i PS store ligger beta'en? (Finner ikke fram der) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Enda eit spill som lyger på oppløsningen ? http://www.ripten.com/2008/04/25/mgo-resol...lent-and-30fps/ Om det har noe å si i heile tatt, er ein annen sak Endret 25. april 2008 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå