Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Metal Gear Solid online beta

tidus2k4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan si at hele spillet er utrolig heftig. Coversystemet, skytesystemet og kamera er bare helt rått. :D Kan heller ikke sette fingeren på grafikken. Det er et utrolig pent spill. Føles som om spillet kjøres i 60fps, ikke vet jeg om det gjør det, men det føles veldig smooth. :)

Støtter den 100%! Garantert 60fps, er temmelig smooth ja.

Har lekt meg med training nå den siste timen. Merker at dette spillet

har sykt potensiale for oss som ønsker mer taktikk enn i CoD 4! :D

Endret av XDamage
Lenke til kommentar
Kan si at hele spillet er utrolig heftig. Coversystemet, skytesystemet og kamera er bare helt rått. :D Kan heller ikke sette fingeren på grafikken. Det er et utrolig pent spill. Føles som om spillet kjøres i 60fps, ikke vet jeg om det gjør det, men det føles veldig smooth. :)

Støtter den 100%! Garantert 60fps, er temmelig smooth ja.

Har lekt meg med training nå den siste timen. Merker at dette spillet

har sykt potensiale for oss som ønsker mer taktikk enn i CoD 4! :D

Enig! For i CoD4 er det liksom bare løp og skyt. :p

Lenke til kommentar
Så spillet bryter sammen allerede? :p Håper det funker når jeg er ferdig på jobb.

Traning¨en funker fett den, men multi fucker seg helt hos meg. :cry:

Må si jeg er enig med SB-triiP!! førsteintrykket mitt at spillet er meget bra.Graffiken er meget bra!, lyden sitter som en perle, kontrollene fungerer utmerket. Det blir spennende å prøve litt mer på multi, men jeg er nå stolt av å eie en ps3!

Lenke til kommentar

Har nettopp prøvd meg en times tid. Herregud så sinnsykt bra! Regner med dette blir å knuse COD4 sin online-del lett! Alt er bare helt vanvittig! :D

I min siste runde havnet mitt lag og motstanderlaget i en heftig skuddveksling på hver sin side av et åpent område. Jeg klarte å snike meg bak motstanderne, og der sprayet jeg ned folk som en helt!

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Har nettopp prøvd meg en times tid. Herregud så sinnsykt bra! Regner med dette blir å knuse COD4 sin online-del lett! Alt er bare helt vanvittig! :D

I min siste runde havnet mitt lag og motstanderlaget i en heftig skuddveksling på hver sin side av et åpent område. Jeg klarte å snike meg bak motstanderne, og der sprayet jeg ned folk som en helt!

Hmm er det mye fokus på skyting og spraying eller ? Er det ikke noe sniking og Melee angrep da. Er jo det som er MGS. Solid Snake er jo ikke Rambo :)

Lenke til kommentar

Har spilt om lag 15 runder på multi nå og jeg må si at jeg sitter her og skriver med et glis rundt hele munnen. For et spill. Traininga var morsomt, men multi'en er bare konge. Jeg har prøvd ut de forskjellige modusene nå og er storførnøyd. Rundene er litt korte, men det å snike seg rundt med vesten full av ammo er bare konge!

For dere som sitter på jobb, kan jeg fortelle litt om flerspillerdelen.

Flerspillerdelen er delt inni forskjellige moduser: Deathmatch, Team Deathmatch, capture mission og Base mission. Her skal man eliminere motstanderene, holde baser osv.

Rundene er delt inn i tid(minutter) og en runde varer gjerne omlag 5-10 min. Når en dør kommer dette opp på skjermen og det er også en poengliste som viser bla. kills, death og points. Respawn tiden er vel på ca. 7-8 sekunder, og du får sjansen til å bytte våpen etter hver død.

Det er forskjellige startposisjoner ettersom mange enemys camper på respawnstedene. Siktet består av automat og vanelig. Sistnevnte sikter om ikke rett på , i nærheten av fiendene. Det er også en mulighet for å " adde" venner som spiller og kicke andre. Messenger er det også, selv om det ikke blir altfor mye brukt. Slåssingen i spillet fungerer greit, men det er vanskelig og slå ned en fiende med våpen så prøv med kniv, noe som er mye bedre.

Du har pappesken og gjemme deg under, noe som ikke alltid er like smart. Bytte mellom weapons går fort og greit med R2/L2. Rulle, legge seg ned og sitte på huk fungerer utmerket.Av og til er det litt vanskelig og skille fiender fra venner, noe som ender i nøling. Dette spillet glinser det en 6 av så det blir spennende å se fullversonen. Hittil er beta'en konge og hvis dere har en sjanse til å gå tidligere fra kontoret så løp som vinden. Eneste minus jeg må peke på er de erotiske bladene som ligger strødd utover bakken. Selv har figuren min forelsket seg i denne kvinnen i bladet og fått meg drept minst 5 ganger. :whistle:

Håper dere som enda ikke har fått spilt, nå forstår litt mer av spillet. Feil kan det hende at det er i teksten. Om du ikke får spilt i dag er det ikke store skrekken, da serverne som oftest har stor traffik og det er vanskelig og logge seg inn :dontgetit: .

Skrivefeil kan forekomme.

Lenke til kommentar

Hmm er det mye fokus på skyting og spraying eller ? Er det ikke noe sniking og Melee angrep da. Er jo det som er MGS. Solid Snake er jo ikke Rambo :)

Man kommer ikke langt med Run & Gun med mindre man har flaks eller er sinnsykt god. Jeg spillte litt mer taktisk og blæstet de som sprang imellom slik. :D

Flanking har mye å si, siden det kan være vanskelig å orientere seg når man blir beskutt. Jeg likte MGO utrolig godt, men jeg tviler hardcore CoD 4 fans kommer til å like det. ;)

Endret av XDamage
Lenke til kommentar

Det spørs jo hva du gjør det til. Jeg snek meg som sagt rundt hele skytekampen og bak dem. :) Men når det står 5-6stk rett foran deg, med ryggen til, må man sikkert være ganske kald for å ikke bare holde inne skyteknappen! :p Endte forøvrig med at jeg kastet en granat inn i hele gjengen med fiender, som igjen spratt tilbake på meg. Fløy bortover i lufta! :p Og det er melee angrep, ja.

Lenke til kommentar

På multi'en er det ikke noe fokus på sniking, i alle fall ikke i mitt tilfelle :!: (liker å angripe) Dette er vel mer spesifisert på en singelplayer historie?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...