Gå til innhold

Metal Gear Solid online beta

tidus2k4

Anbefalte innlegg

MÅ være mellom 8-32 bokstaver

Tillatte tegn: a-z med SMÅ bokstaver, tall er tillatt, bindestreker tillatt, understreker tillatt og punktum er tillatt.

MUST hører til 8-32characters og ikke resten..

min konami-id er: fenixxxen, gameid er fenixxen

sikker på at det er brukernavnet du sliter med ? Passordet på konamiid må være tall&bokstaver, og passordet på gameid må være BARE tall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Your KONAMI ID must be 8-32 characters in length using lower case letters, numbers, hyphens (-), underscores (_), and periods (.).

Tolk det som du vil. Prøvd 100 forskjellige Nick, passord og annet nå. Dette er kanskje tidenes mest jalla opplegg.....Men men..Føler egentlig ikke at jeg går glipp av noe...

EDIT: Og der fungerte det faen meg med de samme nickene som jeg har tastet om og om igjen....Jeez

Prøv med nick uten noen store bokstaver. Var det som var problemet mitt.

Lenke til kommentar
MÅ være mellom 8-32 bokstaver

Tillatte tegn: a-z med SMÅ bokstaver, tall er tillatt, bindestreker tillatt, understreker tillatt og punktum er tillatt.

MUST hører til 8-32characters og ikke resten..

min konami-id er: fenixxxen, gameid er fenixxen

sikker på at det er brukernavnet du sliter med ? Passordet på konamiid må være tall&bokstaver, og passordet på gameid må være BARE tall.

Jeg prøvde linken til xdamage men det var overbelastning. Jeg skal prøve tipsene dine Fenixen. :thumbup:

EDIT: dreit meg ut :!:

EDIT2: Woho nå funka det :thumbs::woot: !!!! Endelig.. Denne registreringa var lettere enn på de gamle sidene....

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Jeg har heldigvis 360.

Men det vært artig å få brukt Playstation 3en min til noe også, men når det ikke er noe annet enn Uncharted og spille, så blir bare Playstation 3en stående i hyllen dessverre.

Huff, dette var synd.

Endret av Ruste
Lenke til kommentar
EDIT: dette får jeg opp:

Please enter a GAME ID password 4-16 numbers in length. Only number (0-9) can be used as GAME ID password characters. Please don't use alphabet characters and symbols.

Tiltross for at jeg har et passord på 8 bokstaver og 1 tall( 9)..

Samma passord har jeg på conifirm.. Noen som kan hjelpe??

Håper du skriver feil på forumet her nå, står jo uttrykkelig i teksten du selv paster at gameid passordet skal være BARE TALL. :D

Konami-id passordet skal være tall og bokstaver

Lenke til kommentar
Enig med deg Ruste. Begynner å bli ganske lei hele greia nå. Hver gang de utsetter så sier de at de vil sikre oss et bedre produkt, noe som kan stemme men det er irriterende forde.

Snart er det xbox360 på meg.

syns det er snålt at hver gang vi snakker om home etc så bringer folk opp 360:S

herregud gi sony litt tid sier jeg bare da.

Lenke til kommentar
EDIT: dette får jeg opp:

Please enter a GAME ID password 4-16 numbers in length. Only number (0-9) can be used as GAME ID password characters. Please don't use alphabet characters and symbols.

Tiltross for at jeg har et passord på 8 bokstaver og 1 tall( 9)..

Samma passord har jeg på conifirm.. Noen som kan hjelpe??

Håper du skriver feil på forumet her nå, står jo uttrykkelig i teksten du selv paster at gameid passordet skal være BARE TALL. :D

Konami-id passordet skal være tall og bokstaver

Leste faktisk gjennom instruksen din, så det var derfor det funka. Beklager at jeg ikke utrykket det i editen.. :love:

Lenke til kommentar
Enig med deg Ruste. Begynner å bli ganske lei hele greia nå. Hver gang de utsetter så sier de at de vil sikre oss et bedre produkt, noe som kan stemme men det er irriterende forde.

Snart er det xbox360 på meg.

syns det er snålt at hver gang vi snakker om home etc så bringer folk opp 360:S

Det er vel kanskje ikke så rart at vi nevner 360, siden dem er en konkurrent til Sony. Men samme det, det er likevel utrolig skuffende av dem og hele tiden utsette tingene sine. Det er ikke det at jeg ikke vil gi dem noe tid med og forbedre produktene sine, men jeg synes at jeg har gitt dem nok tid som det er.

Lenke til kommentar

Litt tid?

Var det ikke i April i fjor at HOME beta egentlig skulle komme?

Du må jo skjønne at folk begynner å bli litt oppgitt når de blir lovet noe, går til innkjøp bare for å få utsettelse på utsettelse slengt i trynet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...