Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Metal Gear Solid online beta

tidus2k4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg forstår deg veldig godt. Satt oppe til et i natt før jeg innså at det ikke kom til å funke. Men når du satt så lenge som du gjorde så er jo irritasjonen så mye mer også. Jaja. Vi får hvertfall utsatt betaens siste dag da... Det er i hvertfall noe.

ja jeg satt til 5 og venta, jeg ble skuffet :( Men bare jeg får prøvd, så er jeg glad, jeg er ikke sint på dem, bare litt skuffet, mendet kan jo skje alle :)

Lenke til kommentar

Latterlige saker. Var nettopp innom Konami ID og nå var det så lite trafikk at alt gikk glatt. Jeg bestemte meg uansett for å ikke registrere meg, da jeg blei så irritert over hele opplegget. Først Konami ID også Game ID og de kan selvfølgelig ikke være det samme. Er det noen av disse som er nicket ditt i spillet eller blir det et 3.? Teit at dem ikke bare gjøre som andre og bruke PSN sitt system.

Lenke til kommentar

Prøvde å lage Konami ID + Game ID selv nå. Prøvde for 2 dager siden men da var det umulig.

Makan til opplegg.

Nicket må inneholde -_. + tall (får feilmelding hver gang)

E-mailen jeg skal bruke er allered registrert(jobbmail kun 1 mulig).

Gir opp hele dritten.

MGS er kun singelplayer for min del, så jeg går sikkert ikke glipp av noe. GTA blir online spillet fremover uansett....

Lenke til kommentar
Latterlige saker. Var nettopp innom Konami ID og nå var det så lite trafikk at alt gikk glatt. Jeg bestemte meg uansett for å ikke registrere meg, da jeg blei så irritert over hele opplegget. Først Konami ID også Game ID og de kan selvfølgelig ikke være det samme. Er det noen av disse som er nicket ditt i spillet eller blir det et 3.? Teit at dem ikke bare gjøre som andre og bruke PSN sitt system.

I beta'en velger man et navn til figuren, uavhenging av Konami og Game ID.

Så det blir jo nesten som en tredje ID ja. :D

Når selve spillet kommer bruker de nok bare PSN hvis de vet hva som

er best for ryktet deres. ;)

Lenke til kommentar
Skjønner ikke at de ikke kan la oss få den "Training" delen opp så vi kan pracce litt.

skjønner du ikke det ? dette ville jo også bli gjennom nette. Ergo overbelastet server

De kunne jo faktisk ha gjort den delen offline, bare for å teste game mechanics.

Lenke til kommentar
Prøvde å lage Konami ID + Game ID selv nå. Prøvde for 2 dager siden men da var det umulig.

nei nicket må ikke inneholde noen form for punktum, bindestrek eller lignende.. folk klager og klager, men leser ikke de enkle instruksjonene som ligger på høyresiden.

Forøvrig enig i at opplegget er tragisk, men Beta er beta, ikke for hvermansen,men de aller mest interesserte =)

Lenke til kommentar

nei nicket må ikke inneholde noen form for punktum, bindestrek eller lignende.. folk klager og klager, men leser ikke de enkle instruksjonene som ligger på høyresiden.

Forøvrig enig i at opplegget er tragisk, men Beta er beta, ikke for hvermansen,men de aller mest interesserte =)

Your KONAMI ID must be 8-32 characters in length using lower case letters, numbers, hyphens (-), underscores (_), and periods (.).

Your GAME ID must be 8-32 characters in length using lower case letters, numbers, hyphens (-), underscores (_), and periods (.).

Lenke til kommentar
Your KONAMI ID must be 8-32 characters in length using lower case letters, numbers, hyphens (-), underscores (_), and periods (.).

Tolk det som du vil. Prøvd 100 forskjellige Nick, passord og annet nå. Dette er kanskje tidenes mest jalla opplegg.....Men men..Føler egentlig ikke at jeg går glipp av noe...

EDIT: Og der fungerte det faen meg med de samme nickene som jeg har tastet om og om igjen....Jeez

Endret av WangenPs3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...