Gå til innhold

Metal Gear Solid online beta

tidus2k4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja hvis de greier å få opp tjenesten i løpet av dagen er det ikke total bom. De fleste har nok ikke merket så mye til problemene enda.

Amerikanerne blir sikkert skuffet, men de fikk i det minste offisiell beskjed.

Det gjelder alle, ikke bare amerikanerne. Meldingen var myntet på oss europeere. Konami skrev at de har suspendert hele europeiske betaen og tar det ikke opp igjen før de har fikset problemet. Så fat chance det blir noe mgs spill med det første.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som ikke får logget inn? Kommer opp med en gang "Unable to connect to server. (0901:FFFFFFEO) )

Hva skal dette bety a? Vet jeg har skrevet inn riktig game id og passord, ettersom jeg nesten nettopp klarte å registrere meg på konami siden.

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som ikke får logget inn? Kommer opp med en gang "Unable to connect to server. (0901:FFFFFFEO) )

Hva skal dette bety a? Vet jeg har skrevet inn riktig game id og passord, ettersom jeg nesten nettopp klarte å registrere meg på konami siden.

Får akkurat det samme.... ;(

Se på forrige side ;)

Lenke til kommentar
IMPORTANT NOTICE for all

METAL GEAR ONLINE PREMIERE BETA players

We would like to thank all players for their keen interest in taking part in the beta test. However, we regret to inform you that due to extraordinary levels of traffic from all around the globe, we have been unable to run the service to the level we expected. As a temporary measure, we will be deferring the start of the US public beta test until we are able to stabilize our server.

We would like to apologize for all inconveniences as well as confusion caused. We would like to add that due to the above reasons, we will be making the following changes to the schedule:

1) Starting date: TBA. We will be making another announcement on 22/4/2008 23:00(PDT)

2) Beta Test closure: This will now be on 11/05/2008 at 24:00(PDT) rather than 06/05/2008 at 24:00(PDT)

IMPORTANT: Please note that your voucher code will only be valid up until 05/06/2008, so please make sure to register them by then.

Kilde

Lenke til kommentar

Nei å nei

"Konami have been having a lot of trouble with the Metal Gear Online Beta, from wrong codes, to mysterious Konami and Gamer ID’s. Events have gone from bad to worse, with their servers being unable to hack the influx of players. The Beta is delayed indefinitely in the US and Europe, and has been officially delayed until the 25th April in Japan."

Kilde : http://n4g.com/ps3/News-137402.aspx

Endret av GyldeN
Lenke til kommentar

Men kan ikke overbelastningen også ha noe med å gjøre at amerianske (som ikke har forhåndsbestilt MGS4) har registrert seg som europere på PSN og lastet ned betaen slik. Samme prosess vi kjører for å laste ned sweetstuff fra US PSN. Skyt meg hvis jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Men kan ikke overbelastningen også ha noe med å gjøre at amerianske (som ikke har forhåndsbestilt MGS4) har registrert seg som europere på PSN og lastet ned betaen slik. Samme prosess vi kjører for å laste ned sweetstuff fra US PSN. Skyt meg hvis jeg tar feil.

Jeg prøvde å registrere meg på den japanske betaen.. fikk mail noen dager etter om at informasjonen jeg tastet inn var falsk og at id'en min ble slettet. Så de kan sikkert prøve, men det hjelper dem lite.

Lenke til kommentar

Nå har de oppdatert datoene. De håper på å starte betaen til helgen...

VIKTIG LES:

As a temporary measure, we will be suspending the European public beta test and restart it once we stabilize our server.

We would like to apologize for all inconveniences as well as confusion caused.

We would like to add that due to the above reasons, we will be making the following changes to the schedule:

1) Suspend beta test: As of 25/04/2008 08:00(CEST)

2) Planned for 04/25/2008 24:00(PDT). While the start is planned for the weekend, it may change due to unforseen circumstances.

3) Beta Test closure: This will now be on 11/05/2008 at 24:00(CEST) rather than 06/05/2008 at 24:00(CEST)

(Legg merke til at de sier "stabilize our server", og ikke serverS.)

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar

VIKTIG LES:

As a temporary measure, we will be suspending the European public beta test and restart it once we stabilize our server.

We would like to add that due to the above reasons, we will be making the following changes to the schedule:

2) Planned for 04/25/2008 24:00(PDT). While the start is planned for the weekend, it may change due to unforseen circumstances.

3) Beta Test closure: This will now be on 11/05/2008 at 24:00(CEST) rather than 06/05/2008 at 24:00(CEST)

WTF?! HELGA SKAL JEGI KKE VÆREHJEMME! OMG jeg blir så inn i HELVETTEs forbanna! Tilogmed JEG kan holde bedre datoer enn det der! OMG :realmad:

Lenke til kommentar
Konami må i det minste være fornøyd med oppslutningen. At de ikke engang har gode nok servere for en region sier vel litt om deres egne forventninger.

Eller at det er de samme folka som er ansvarlige for nettverksbiten i Pro Evolution Soccer spillene som har fått frie tøyler. De klarer ikke engang å få til 1 vs 1 online...

Lenke til kommentar

VIKTIG LES:

WTF?! HELGA SKAL JEGI KKE VÆREHJEMME! OMG jeg blir så inn i HELVETTEs forbanna! Tilogmed JEG kan holde bedre datoer enn det der! OMG :realmad:

Få deg frisk luft...nuff said

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...