Mala Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Ser ikkje til at at eg har gått glipp av så overraskende mye i natt nei Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Ser ikkje til at at eg har gått glipp av så overraskende mye i natt nei Nei det har du nok ikke. Vi er fortsatt på dette stadiet: Lenke til kommentar
SniperWill Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Dette er bare helt forjævelig, vi har 9 dager å prøve spillet og hvis dette fortsetter vil vi nesten ikke ha noen dager igjen. de kunne ha prøvd å gjort alt klart for åpningen og ikke etter! Endret 21. april 2008 av SniperWill Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Morgenstund har gull i munn ... ? Ja får vell prøve igjen nå da. edit: haha unable to connect to server med en gang jeg trykker start game^^ trist konami :S trist Endret 21. april 2008 av BoRsE Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) http://www.konami.jp/mgo/us/index.html IMPORTANT NOTICE for allMETAL GEAR ONLINE PREMIERE BETA players We would like to thank all players for their keen interest in taking part in the beta test. However, we regret to inform you that due to extraordinary levels of traffic from all around the globe, we have been unable to run the service to the level we expected. As a temporary measure, we will be deferring the start of the US public beta test until we are able to stabilize our server. We would like to apologize for all inconveniences as well as confusion caused. We would like to add that due to the above reasons, we will be making the following changes to the schedule: 1) Starting date: TBA. We will be making another announcement on 22/4/2008 23:00(PDT) 2) Beta Test closure: This will now be on 11/05/2008 at 24:00(PDT) rather than 06/05/2008 at 24:00(PDT) Endret 21. april 2008 av BoRsE Lenke til kommentar
aril Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg bestemte meg for å hente ned betaen sent i går kveld. Å laste ned de rundt 800MB gikk lynkjapt, ingen problemer, men så var det de jæ*** patchene igjen, da. Med GT5P friskt i minnet, ante jeg straks uråd når jeg fikk beskjed om at en patch var nødvendig - og jeg fikk rett. Etter en halvtimes tid med nøyaktig 0,00000 kbit/s hastighet, ga jeg opp. Jeg gikk så inn i nettverksinnstillingene og aktiverte UPnP (dette måtte jeg deaktivere for å få GT5P til å funke online igjen etter den andre oppdateringen som åpenbart føkket opp ett eller annet). Nå skjedde det tydeligvis noe, for etter nye 20-30 min, spratt plutselig måleren opp fra 0 til 1%. Sheesh! Jeg skal gjøre et nytt forsøk i ettermiddag/kveld, men dersom det samme gjentar seg, sletter jeg hele dritten. Slikt gidder jeg simpelthen ikke. Hva er det egentlig med konsoller og nett? Jeg har lastet ned milliarder av GB med patcher til WoW uten problemer. Dette må noen ta tak i, og rydde opp i, hvis ikke... Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 BoRsE; Gjelder det bare US betaen mon tro? Lenke til kommentar
shaker Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Prøvde i dag tidlig før jeg dro på jobb men da fikk jeg bare "Unable to connect to server" EDIT: IMPORTANT NOTICE for allMETAL GEAR ONLINE PREMIERE BETA players We would like to thank all players for their keen interest in taking part in the beta test. However, we regret to inform you that due to extraordinary levels of traffic from all around the globe, we have been unable to run the service to the level we expected. As a temporary measure, we will be suspending the European public beta test and restart it once we stabilize our server. We would like to apologize for all inconveniences as well as confusion caused. We would like to add that due to the above reasons, we will be making the following changes to the schedule: 1) Suspend beta test: As of 21/04/2008 08:00(CEST) 2) Restart date: TBA. We will be making another announcement on 22/04/2008 08:00(CEST) 3) Beta Test closure: This will now be on 11/05/2008 at 24:00(CEST) rather than 06/05/2008 at 24:00(CEST) Kilde: http://www.konami.jp/mgo/en/index.html Endret 21. april 2008 av shaker Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg reagerte litt på dette sitatet: we regret to inform you that due to extraordinary levels of traffic from all around the globe, we have been unable to run the service to the level we expected. Hallo?! Det er jo bare å regne at 95% av PS3-eierne har lyst til å prøve hva som helst med Metal Gear Solid i navnet. Det burde jo være 'expected'... Og det hadde jo hjulpet mye å få lagt ut den patchede versjonen på PSN så man kunne lastet den ned derfra. Lenke til kommentar
tebjune Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Fikk denne linjen over URL´n i mailen jeg fikk, etter jeg hadde regga meg på Konami On clicking on the URL listed below, you will automatically be forwarded to the "Terms and Conditions for Use of KONAMI ID Online Payment". Er vel ikke meningen at man skal betale noe for å beta teste?? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 God morgen. Lurer på hva Konami har å si i morgen tidlig da. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hva med å regne ut hvor mange som har lastet ned betaen og estimere et worst case scenario utifra det tallet. Jeg skjønner ikke at utviklerne greier å gå på den samme smellen gang på gang. Fortsatt unable to connect to server. Får ikke logget inn lenger. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hahaha helt utrolig at de ikke klarer å forberede seg! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hva med å regne ut hvor mange som har lastet ned betaen og estimere et worst case scenario utifra det tallet. Jeg skjønner ikke at utviklerne greier å gå på den samme smellen gang på gang. Fortsatt unable to connect to server. Får ikke logget inn lenger. Betaen ble ikke lagt ut før på onsdag (eller var det torsdag?), det er litt kort tid dersom det kreves en betydelig server-oppgradering. Lenke til kommentar
aril Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Er vel ikke meningen at man skal betale noe for å beta teste?? Nå vil det ta år før jeg kommer såpass langt at jeg kan opprette en Konami ID, så det aner jeg ikke. Men jeg kan i og for seg være villig til å sponse selskapet med en tier eller to slik at de kan få råd til å oppgradere serverparken sin til noe mer moderne enn den ene 286'en de sitter med i dag. Så kan man spørre seg hvorfor ikke noe ble gjort FØR betaen ble lagt ut. MGS klinger såpass godt i de flestes ører at de måtte forstå at det ville bli et voldsomt rush. Konami kan si hva de vil, men dette er så talentløst at det er til å grine av. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Tror nok mange av de som aldri har hørt om MGS-serien før også har lastet ned betaen for å teste den det øyeblikket de så at den dukket opp på Playstation Store. Når det opptar stor plass på forsiden med en diger "METAL GEAR ONLINE"-logo, meldingen "Download Now" og "Free" regner jeg nesten med at de aller fleste som ser det dukke opp i Playstation Store laster det ned for å teste det av ren nysgjerrig om ikke annet. Synd Konami ikke klarte å forutså dette, resultatet med latterlig overbelastede servere etc tyder jo på at de foretok en grov skivebom sånn sett. Resultatet er at det som kanskje kunne vært en voldsomt positiv reklame for MGS4 nå har blitt et irritasjonsmoment for en rekke brukere i stedet, både blant eksisterende MGS-tilhengere og andre. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Tja hvis de greier å få opp tjenesten i løpet av dagen er det ikke total bom. De fleste har nok ikke merket så mye til problemene ennå. Amerikanerne blir sikkert skuffet, men de fikk i det minste offisiell beskjed. Endret 21. april 2008 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
Phanteon Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Virker som det går greit å lage Konami ID nå. Gikk ihvertfall smertefritt for meg nå. Lenke til kommentar
Pickwick Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Ser ut som jeg fortsatt har ballene mine i god behold.... Hvis Konami ikke gjør noen seriøse serveroppgraderinge, kan de like godt vente til den 29 før det åpner for EU og US igjen. ....men da er vel betaen glemt for de fleste Lenke til kommentar
Phanteon Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 BTW, er det flere patcher enn den første? Jeg har bare patchet til versjon 1.01 og og har ikke fått beskjed om at jeg trenger flere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå