tidus2k4 Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 prøvde det med tall bak.. det hjalp ikke her får prøve igjen da. Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Prøv å bruk denne Translation Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Laster man ned beta'en fra japansk psn eller kan du ta fra f.eks den amerikanske? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 fikk det til nå.. var noe med brukernavnet. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Prøv denne guiden isteden: http://shhhoff.gametrailers.com/gamepad/in...g&id=273217 Jeg fikset meg en beta nøkkel i går kveld. Gleder meg sykt til å få teste ut MGSO nå. Men er det sånn at man laster den ned fra den japanske PS store? Og bare skriver inn beta nøkkelen vår? Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Man laster nned fra den japanske.Jeg er litt usikker på hvor man skal skrive koden. Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg også, har fått koden, men når jeg skriver den inn på account management på min japasnke bruker får jeg bare feilmelding (code invalid eller no). Må vi vente til betaen er ute? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 hvor logger man seg inn å skriver koden?? Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Ser at mange på Gametrailers sier at det er muligheter for å bli bannet fra PSN, er det i det hele tatt en mulighet? Trodde ikke Sony gjorde det. Noen tanker, er det farlig tror dere? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 For de som lurer på hvor man skal skrive inn koden: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10901205 Jeg skrev det på forrige side, så ikke så veldig vanskelig å finne... Og man får bare at koden er ugyldig hvis man prøver å skrive den inn nå, nedlasting av klient er ikke mulig før 17. april. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Laster men den ned via playstation store, eller får man den der man skriver inn koden? Endret 6. april 2008 av viuldriftking Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 I følge det som står på den japanske siden ser det ut som at, etter man har skrevet inn koden, så vil man kunne laste den ned fra Playstation Store. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 noen som vet om man kan laste det ned på den europeiske storen`? Lenke til kommentar
Agg Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Nei, det kan man ikke, den europeiske og amerikanske betaen er vel bare åpen for de som forhåndsbestiller mgs4... Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Whoho! Da har jeg også fått meg beta-kode! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg ble med og =D Trudde det var fra 17 april jeg :| Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg ble med og =D Trudde det var fra 17 april jeg :| Du kan laste ned betaen allerede den 17, men du får ikke spilt før den 21. Passer meg utmerket for jeg stikker til London den 18 og kommer tilbake den 21 Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg fikk invite til BETA med at en her på forumet hjalp meg på konami sin side, bare på japansk.... Spiller jeg med dere da da? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Nei, man kan ikke spille nå. Nedlasting av klient fra 17. april, spillingen starter 21. april og varer til 6. mai. (Og ja, jeg prøvde akkurat min egen kode bare for å være helt sikker...) Hvor der det man skal skrive inn koden sinn, japansken min er litt rusten nå fortiden Account management -› valg #2 -› valg #2 Når jeg skrev inn koden så kom det litt på japansk, jeg vet ikke hva som står der, men trykket bare "OK" som jeg antar det var og kom tilbake til kode greiene... Prøvde 2 gange,r samme meldingen kom opp, jeg får følelsen av noe er feil :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå