XDamage Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Er det noen som vet om man faktisk kan begynne å spille fra midnatt? Eller om man må vente til i morgen? Har prøvd å søkt litt rundt etter info, men det nærmeste jeg kommer er at den begynner fra 21. april, og 21. april starter jo ved midnatt, så det er vel lov å håpe! Ja, betaen starter 21. April kl. 00:00 Central European Summer Time (samme tidssone som vi bruker i Norge), altså om fem timer fra nå. Kilde. Lenke til kommentar
buzo Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Ok, det høres bra ut Jeg tror det er et stilig spill, ut i fra traileren kan det virke så som så, det skal jeg være enig i, men basert på det jeg har lest om gameplay osv., virker det utrolig kult. Tror nok også grafikken blir meget bra. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Dette var absurd knotete. Får ikke lov til å bruke store bokstaver, hva faen er det for noe? Går vi i barnehagen? Æsj, nå har jeg ufattelige ambivalente tanker til Konami. MGS i seg selv bør imponere for å kompensere for dette. Men, det var deilig å få det til, etter utallige forsøk. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Bare ikke glem den lille betaen på slutten da dere. Produktet vi får teste har nok bugs og problemer, så ikke ha alt for høye forventninger. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Synest videoen såg skikkelig døll ut, i forhold til feks cod4 som jeg spiller mye online.. MEN har klokketro på MGS og det blir sikkert vanvittig fett også online Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Jeg håper og tror at dette kommer til å bli bra. Men ikke like bra som MGS 4 selvfølgelig. Er det mange som har tenkt å sitte oppe til midnatt for å prøve betaen? Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Må nesten prøve og få spilt det litt klokken 0000 selvom jeg må stå opp klokken syv i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Jeg får faen ikke til denne iD greia enda!!! Klikker her nå as. :/ Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Jeg prøvde 100 000 000 ganger før jeg fik det til. Greide det i dag klokken 10-11 (når japanerne og amerikanerne sover) Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Jeg fikk det til men jeg tror jeg glemt hva passordet mitt var. så det blir vel å prøve noen kombinajoner i morgen. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 må eg ha konami id for å spille detta? o.o. Lagde ein japansk men den blei jo sletta Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Ja du må nok det og det er veldig teit det er rart de ikke bruker PSN navnet isteden. Når konami hvet at det er så mange som vil spille betan burde de sette opp flere servere. Jeg håper inderlig at de har ordnet med servere til betan begynner i morgen. Lenke til kommentar
GyldeN Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Jeg sliter med å få lasta ned Updaten her. Bruker peer to peer... Starter ikke å laste ned i det hele tatt.. opne porter ? forslag ? edit : der starta det plutselig Endret 20. april 2008 av GyldeN Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Da starter betaen om ikke så alt for mange minuttene. Jeg vil herved ønske alle sammen lykke til, så snakkes vi der inne forhåpentligvis. Lykke til! Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Tusen takk herr DeNile, gleder meg ganske stort til dette , selv om jeg ikke er så stor fan av MGS. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Jeg prøvde 100 000 000 ganger før jeg fik det til. Greide det i dag klokken 10-11 (når japanerne og amerikanerne sover) Japanere flest sover ikke i 17-18-tiden, men kanskje de spiste middag? Lenke til kommentar
Kajo2k Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Ja, nå er jeg spent gitt. Ikke om spillet er bra, men om jeg iheletatt får til å spille. Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Skeptisk, men må jo prøve. Rimelig sikker på å få en eller anna connection error Lenke til kommentar
Pickwick Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Skal spise ballene mine hvis folk får noe annet enn: Unable to connect to server.(090B.0000001) utover natten....hehe Endret 20. april 2008 av Pickwick Lenke til kommentar
iCar Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Faen så iritrende, Hva betyr alphanumeric password? Er det en kombinasjon av bokstaver og tall? Hr holdt på med dette nå i over 1 time, hver gang feiler dne der...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå