Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Metal Gear Solid online beta

tidus2k4

Anbefalte innlegg

FUNKET! måtte vel prøve 10 ganger om og om igjen for å registrere på slutten etter den siden som viser alle detaljene, men fikk det til til slutt! bør funke for alle da :) tusen takk ihvertfall!

Når du fikk feilmelding, startet du hele prosessen på nytt, eller funket det å bare refreshe til det kom opp igjen, evt. gå et hakk tilbake?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
FUNKET! måtte vel prøve 10 ganger om og om igjen for å registrere på slutten etter den siden som viser alle detaljene, men fikk det til til slutt! bør funke for alle da :) tusen takk ihvertfall!

Når du fikk feilmelding, startet du hele prosessen på nytt, eller funket det å bare refreshe til det kom opp igjen, evt. gå et hakk tilbake?

jeg startet hele prosessen igjen, var litt tålmodig og det hjalp :)

Lenke til kommentar
Det må være noe av det mest jalla jeg har vært borti. Må jo nesten drive å hacke bare for å få spilt en beta.

Nå funka det endelig med den Firefox autoformen, takker mannen.

Betaen starter ikke før Mandag og da kan du lage deg konto på 1 sekund så skjønner ikke hvorfor folk stresser.

Lenke til kommentar

Mest sannsynlig er dette bare i forbindelse med betaen. De vil nok bare ha kontroll over de som tester den i første omgang for å få eventuell kritikk eller ros. Jeg kan ikke fore stille meg at de skal bruke et annet system enn det som allerede eksisterer (PSN altså). Dette vil i så fall bare være dumt og unødvendig, så jeg ville ikke ha bekymret meg for det.

Endret av DeNile
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...