XDamage Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 FUNKET! måtte vel prøve 10 ganger om og om igjen for å registrere på slutten etter den siden som viser alle detaljene, men fikk det til til slutt! bør funke for alle da tusen takk ihvertfall! Når du fikk feilmelding, startet du hele prosessen på nytt, eller funket det å bare refreshe til det kom opp igjen, evt. gå et hakk tilbake? Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Det må være noe av det mest jalla jeg har vært borti. Må jo nesten drive å hacke bare for å få spilt en beta. Nå funka det endelig med den Firefox autoformen, takker mannen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 FUNKET! måtte vel prøve 10 ganger om og om igjen for å registrere på slutten etter den siden som viser alle detaljene, men fikk det til til slutt! bør funke for alle da tusen takk ihvertfall! Når du fikk feilmelding, startet du hele prosessen på nytt, eller funket det å bare refreshe til det kom opp igjen, evt. gå et hakk tilbake? jeg startet hele prosessen igjen, var litt tålmodig og det hjalp Lenke til kommentar
Avean Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Det må være noe av det mest jalla jeg har vært borti. Må jo nesten drive å hacke bare for å få spilt en beta. Nå funka det endelig med den Firefox autoformen, takker mannen. Betaen starter ikke før Mandag og da kan du lage deg konto på 1 sekund så skjønner ikke hvorfor folk stresser. Lenke til kommentar
The1 Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Håper dette konami id tullet gjelder betaen bare. Men kommer vi fortsatt til å bruke det når MGO starter for fullt 12 juni? Eller bruker vi PSN nicket vårt da? Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Mest sannsynlig er dette bare i forbindelse med betaen. De vil nok bare ha kontroll over de som tester den i første omgang for å få eventuell kritikk eller ros. Jeg kan ikke fore stille meg at de skal bruke et annet system enn det som allerede eksisterer (PSN altså). Dette vil i så fall bare være dumt og unødvendig, så jeg ville ikke ha bekymret meg for det. Endret 19. april 2008 av DeNile Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Endelig greide jeg det, og fikk mail. Der man må trykke på en sånn confirmation link. Men der har vi jo problemet igjen! Møkka side! Edit: E-mail receipt confirmed. På tide :-) . Da er det bare å vente til mandagen. Endret 19. april 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Det er godt å høre at folk begynner å få ting på gli. Håper bare at spill serverene kommer til å klare seg de første dagene! Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Flott å høre at andre også får det til . Var utrolig irriterende før jeg fant det med firefoxn. Lenke til kommentar
olekolsta Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Endelig registrert Ikke alt som skal gå på skinner her i gården nei... Noen som veit om man kan øve på MGO når man logger inn? Lenke til kommentar
goggys Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Endelig registrert Ikke alt som skal gå på skinner her i gården nei...Noen som veit om man kan øve på MGO når man logger inn? Nei, det kan man ikke. Lenke til kommentar
buzo Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Fikk endelig registrert meg ved hjelp av det Firefox opplegget. Har fått 'confirmation e-mail' også, som jeg har trykket på. Er alt klart til spilling da? På mandag? Eller er det flere steg man må gjennom for å få tilgang til beta'en? Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Nei, da er det bare å logge inn med Gamer Id og passord. Starter klokka 00.00 natt til Mandag. Skal teste da, men tviler på at det går kjekt Lenke til kommentar
GyldeN Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 herregud så strenge de var på passord greia og nickname da Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Er virkelig spillet så bra som mange har forhåpninger om? Sitter med en følelse av at mange vil bli skuffet Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Endelig! Da var jeg regget... Jeg gikk nøye igjennom detaljene første gang, savet dem, og så "racet" jeg gjennom for å komme før det "timed out" greiene, da funket det, tror man bare må la siden loade, for så å trykke videre med en gang... Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Er virkelig spillet så bra som mange har forhåpninger om? Sitter med en følelse av at mange vil bli skuffet Tror jeg også, filmene lover ikke bra ihvertfall. Stive animasjoner og rare arkadelyder samt modellene tåler ekstremt mye før man dreper. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Lastet ned updaten ganske fort, 250 kb/s stabilt.. Trodde denne nedlastingen var et stort problem jeg... Lenke til kommentar
GyldeN Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Synes traileren som lå inne på betane var skuffende. Men er helt sikker på at spillet og gameplayet blir topp Endret 20. april 2008 av GyldeN Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Jeg har ikke laget GAME ID, men konami id er på plass, kan jeg lage GAME ID inne på spillet, eller må jeg fortsette å få errors på konami siden når jeg skal lage meg et GAME ID? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå