Gå til innhold

Metal Gear Solid online beta

tidus2k4

Anbefalte innlegg

FUNKET! måtte vel prøve 10 ganger om og om igjen for å registrere på slutten etter den siden som viser alle detaljene, men fikk det til til slutt! bør funke for alle da :) tusen takk ihvertfall!

Når du fikk feilmelding, startet du hele prosessen på nytt, eller funket det å bare refreshe til det kom opp igjen, evt. gå et hakk tilbake?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
FUNKET! måtte vel prøve 10 ganger om og om igjen for å registrere på slutten etter den siden som viser alle detaljene, men fikk det til til slutt! bør funke for alle da :) tusen takk ihvertfall!

Når du fikk feilmelding, startet du hele prosessen på nytt, eller funket det å bare refreshe til det kom opp igjen, evt. gå et hakk tilbake?

jeg startet hele prosessen igjen, var litt tålmodig og det hjalp :)

Lenke til kommentar
Det må være noe av det mest jalla jeg har vært borti. Må jo nesten drive å hacke bare for å få spilt en beta.

Nå funka det endelig med den Firefox autoformen, takker mannen.

Betaen starter ikke før Mandag og da kan du lage deg konto på 1 sekund så skjønner ikke hvorfor folk stresser.

Lenke til kommentar

Mest sannsynlig er dette bare i forbindelse med betaen. De vil nok bare ha kontroll over de som tester den i første omgang for å få eventuell kritikk eller ros. Jeg kan ikke fore stille meg at de skal bruke et annet system enn det som allerede eksisterer (PSN altså). Dette vil i så fall bare være dumt og unødvendig, så jeg ville ikke ha bekymret meg for det.

Endret av DeNile
Lenke til kommentar

Endelig greide jeg det, og fikk mail. Der man må trykke på en sånn confirmation link. Men der har vi jo problemet igjen!

Møkka side!

Edit: E-mail receipt confirmed.

På tide :-) . Da er det bare å vente til mandagen.

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar

Fikk endelig registrert meg ved hjelp av det Firefox opplegget. Har fått 'confirmation e-mail' også, som jeg har trykket på. Er alt klart til spilling da? På mandag? Eller er det flere steg man må gjennom for å få tilgang til beta'en?

Lenke til kommentar
Er virkelig spillet så bra som mange har forhåpninger om? Sitter med en følelse av at mange vil bli skuffet :ermm:

Tror jeg også, filmene lover ikke bra ihvertfall. Stive animasjoner og rare arkadelyder samt modellene tåler ekstremt mye før man dreper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...