TheOats Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Er dette spillet full HD? Ikke bare oppskalert mener jeg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Er dette spillet full HD?Ikke bare oppskalert mener jeg. det er ingen som kan bekrefte det ennå, tror jeg.. alle her håper jo at det er 1080p @ 60fps men vi får se! uansett, jeg fikk lastet ned update overnatt! det lastet ned på hele 40 kbps hele natten hehe men ja, ferdig er den og nå kan jeg slippe å tenke på det til mandag! men må jo lage KONAMI ID og GAME ID står det, men siden (konami portal) funker jo ikke noen som har fått det til da? Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Japanere har en tendens til og være fisefine da, så man skal ikke se bortifra at det faktisk er 1080p@60fps. Synd at jeg jobber fra 0900 til 2100 på mandag da betan starter. Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Akkurat nå er jeg sjeleglad jeg registrerte meg på Konami sine sider her om dagen. Lenke til kommentar
Agg Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Starter betaen 00:00 på mandag? Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hyyyyl! Fix mainnsjiten! Er som å sykle i gammel surmelk detta her.... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 noen av dere som hadde problemer med å laste ned oppdateringen ? jeg får network error occured på html nedlastning. p2p starter ikke engang.. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 noen av dere som hadde problemer med å laste ned oppdateringen ? jeg får network error occured på html nedlastning. p2p starter ikke engang.. Jeg måtte sette på nedlastingen over natten for å få kontakt. Prøv det evt. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) noen av dere som hadde problemer med å laste ned oppdateringen ? jeg får network error occured på html nedlastning. p2p starter ikke engang.. Jeg hadde det i går, rett etter jeg hadde lastet ned og installert MGO beta. Skal sjekke hvordan det er nå. Edit: det virker nå. Endret 18. april 2008 av Cerb89 Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Fikk lasta ned oppdateringa i går, men når jeg prøver å skaffe meg ID går det så himla tregt, at jeg får DENNE: Due to a period of inactivity, the page has been deleted. Please click on the below link to return to the top page. morsomt... >< Lenke til kommentar
cryptomime Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Starter betaen 00:00 på mandag? Så.. Dette betyr natt til mandag eller natt til tirsdag? Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Natt til mandag selvfølgelig. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Må jeg registrere me gpå konami sine sider selv om jeg laster ned fra PS Store? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Må jeg gjøre det på ps3'ens web browser eller går det på PC-en? Endret 18. april 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Det kan du velge! https://id.konami.net/ Ihvertfall linken til siden dems. Må bare nevne at det er klin umulig å få registrert seg. Serverne dems er skikkelig dårlige. Lengste jeg har kommet er til der du skriver inn alder, altså første side i registreringen. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Det kan du velge! https://id.konami.net/ Ihvertfall linken til siden dems. Må bare nevne at det er klin umulig å få registrert seg. Serverne dems er skikkelig dårlige. Lengste jeg har kommet er til der du skriver inn alder, altså første side i registreringen. takk. Er vel best å prøve på morgnen da de fleste sover... Lenke til kommentar
shaker Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Glad jeg registrerte meg for noen dager siden Kommer nok til å være trøtt på mandag når jeg skal på jobben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå