Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Metal Gear Solid online beta

tidus2k4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er selvfølgelig delte meninger om dette. jeg synes at det på sett og vis at det er bra at de får ta slike friheter i spillet som gjør det mer realistisk. Noen mener nok at det ikke trenger å være realistisk, men jeg for min del liker slike småe realistiske ting å smake på. Men det finnes selvsagt grenser for hvor mye det skal brukes også!

Lenke til kommentar
Problemet er vel oppdatere til versjon 1.01, sleit no sykt selv, men etter 10 restarter av spillet så kom jeg endelig imål. Eneste som mangler nå er Konami ID, som for øyeblikket er umulig å få tak i.

Merka det :p

Fikk problemer med en gang det, men det er uansett ikke hastverk enda så. Siden det ikke begynner før 21. april

Lenke til kommentar

ok dere som har fått lastet den ned, var de all me bittorrent? og andre spørsmål er, gjorde dere noe med åpne port og velge på spillet og/eller med uPnP eller noe? er bare så usikker når jeg begynner for jeg vet ikke hva jeg skal for å ikke få network error/raskere hastighet, og HTTP funker ikke en gang, bare network error straight away.. frustrerende gitt

Lenke til kommentar
Vet ikke om det er utelukkende bra men. Unner de yngre å spille dette spillet også. De får kanskje tak i det uansett. Husker jeg nødt meg gjennom MGS1 i 5. klasse ;)

Når har aldersgrenser noengang hindret folk i å få tak i spill? Mener det var i en av "Kojima Reportene" at det ble sagt at volden var tonet ned i trailerene...MGS-spillene har jo alltid vært veldig "antivold" og Kojima har alltid vært opptatt av at folk skal se konsekvensene av volden de utøver, noe som selvfølgelig lar seg best gjøre om volden er rimelig grafisk...

Lenke til kommentar
Jeg håper bare vi får muligheten til å torturere folk som i 2ern og 3ern. Det kommer blod når en skyter på folk, altså på dem og vegger osv, ikke bare blodsprut?

Ut ifra gameplay videoen, så stemmer det du skriver ja. Altså blod på både de du treffer og eventuelt en vegg som blir søla på, hvis den er til stede da. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...