Szmekken Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Jeg kunne ikke la være å merke meg at onlinebetaen har fått 18-årsgranse. Vil det endelige spillet få dette? Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Går veldig fort her nå, satt den på nå nettopp. 1Mbit/s på PS. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Det er ikke helt umulig. Vi vet blandt annet at MGS 4 vil ha med i det minste et banneord som administratorene ikke vil ha meg til å ytre her. Det ser jo også ut til å at det er mye mer grafisk vold i denne sammenlignet med de eldre titlene. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Vet ikke om det er utelukkende bra men. Unner de yngre å spille dette spillet også. De får kanskje tak i det uansett. Husker jeg nødt meg gjennom MGS1 i 5. klasse Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Hva er egentlig problemet her? Jeg fikk lasta ned og installert på første forsøk via PSen Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Hva er egentlig problemet her? Jeg fikk lasta ned og installert på første forsøk via PSen Folk får/fikk? jo errors hele tiden, men satt den på for første gang nå nettopp og den er øyeblikk ferdig her uten noe error. Kanskje det er fikset nuh? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Problemet er vel oppdatere til versjon 1.01, sleit no sykt selv, men etter 10 restarter av spillet så kom jeg endelig imål. Eneste som mangler nå er Konami ID, som for øyeblikket er umulig å få tak i. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Det er selvfølgelig delte meninger om dette. jeg synes at det på sett og vis at det er bra at de får ta slike friheter i spillet som gjør det mer realistisk. Noen mener nok at det ikke trenger å være realistisk, men jeg for min del liker slike småe realistiske ting å smake på. Men det finnes selvsagt grenser for hvor mye det skal brukes også! Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Problemet er vel oppdatere til versjon 1.01, sleit no sykt selv, men etter 10 restarter av spillet så kom jeg endelig imål. Eneste som mangler nå er Konami ID, som for øyeblikket er umulig å få tak i. Merka det Fikk problemer med en gang det, men det er uansett ikke hastverk enda så. Siden det ikke begynner før 21. april Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 ok dere som har fått lastet den ned, var de all me bittorrent? og andre spørsmål er, gjorde dere noe med åpne port og velge på spillet og/eller med uPnP eller noe? er bare så usikker når jeg begynner for jeg vet ikke hva jeg skal for å ikke få network error/raskere hastighet, og HTTP funker ikke en gang, bare network error straight away.. frustrerende gitt Lenke til kommentar
Agg Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Vet ikke om det er utelukkende bra men. Unner de yngre å spille dette spillet også. De får kanskje tak i det uansett. Husker jeg nødt meg gjennom MGS1 i 5. klasse Når har aldersgrenser noengang hindret folk i å få tak i spill? Mener det var i en av "Kojima Reportene" at det ble sagt at volden var tonet ned i trailerene...MGS-spillene har jo alltid vært veldig "antivold" og Kojima har alltid vært opptatt av at folk skal se konsekvensene av volden de utøver, noe som selvfølgelig lar seg best gjøre om volden er rimelig grafisk... Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Jeg håper bare vi får muligheten til å torturere folk som i 2ern og 3ern. Det kommer blod når en skyter på folk, altså på dem og vegger osv, ikke bare blodsprut? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Jeg håper bare vi får muligheten til å torturere folk som i 2ern og 3ern. Det kommer blod når en skyter på folk, altså på dem og vegger osv, ikke bare blodsprut? Ut ifra gameplay videoen, så stemmer det du skriver ja. Altså blod på både de du treffer og eventuelt en vegg som blir søla på, hvis den er til stede da. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 18års grense er bare bra! trenger ikke slippe seg like mye løs som condemned, men røft språk og en del blod må til når en lager slike spill Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Sant nok. Fraværende blod og kroppsskademodel er et drawback i de fleste skytespill for min del. Får håpe vi får hvert fall som i 2 og 3. Lenke til kommentar
The1 Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Woo-hoo! 100%, fikk endelig lastet ned ferdig patchen. Konami Id/Gamer Id ordnet jeg allerede for ett par dager siden, så nå er det bare å vente til den 21. Lenke til kommentar
sagosen Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Leeching.. Waiting.. Lar den gå inatt, eg. Så konami-ID. Så ergre seg over nettverksfeil under spelinga. Gleder meg. Lenke til kommentar
cryptomime Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Så... Må man registrere seg eller går alt gjennom downloaden? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Whohoo, har kommet til første side av registreringen, men videre kommer jeg ikke! https://id.konami.net/age.do Ihvertfall linken til registrerings siden. Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Whohoo, har kommet til første side av registreringen, men videre kommer jeg ikke! https://id.konami.net/age.do Ihvertfall linken til registrerings siden. Trodde ikke Europeiske brukere trengte passord og sånn jeg? :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå