Gå til innhold

Metal Gear Solid online beta


tidus2k4

Anbefalte innlegg

Er det mulig?!. Jeg tør påstå at jeg har ventet hele livet mitt på dette, bare for å se det forsvinne i et avløp fram til 12. juni.

 

Tror jeg må maile konami litt. Dette må da ha en løsning som ikke går ut på å vente til 12. juni.

 

dette har jo ingenting med spillet som blir lansert 12 juni å gjøre da, mgs4 og mgso er ganske forskjellige saker :p

 

dette er jo bare en beta av et annet spill..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

satt meg nettopp ned å spilte, har ikke fått tid før:O og jeg må si at det funker helt ok men noen små ting som gjør det dårlig, som at folk tåler alt for mye:o men resten likte jeg veldig godt egentlig:) var jo selvfølgelig litt klumsete gameplay med rulling osv, men har da alle mgs spilla som jeg har spilt vært, så gjør ingenting:)

 

noen andre som virkelig nøyt det?

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

akrabra: Jeg nyter det jeg :)

Bruker autoaim som Hvo91 ikke anbefaler, men jeg har enda til gode å ikke komme på topp 3 på lvl5 så det funker fett for meg, har enchanced lock on i tillegg da lvl2, det hjelper MYE! også er det viktig å pumpe ut skuddene :)

kniven er btw sykt imba når folk følger etter meg rundt hjørner, de har ikke nubbesjangs, snart 70kills med den :)

 

edit: Men nå er det nok, postmannen kommer vel snart med en gave fra himmelen :D

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
Ingenting med MGS4 å gjøre? Slik jeg har forstått det er MGS Online naturlig nok nettopp online delen til MGS4. Dette er med andre ord en beta av onlinedelen til MGS4 - også kjent som MGS Online.

 

Eller har jeg misforstått da?

 

På en måte ja det er onlinedelen MGS 4 men MGO blir solgt separat fra MGS 4 så jeg tipper at det vil bli noen forskjeller på spillene :)

Endret av SpyHunterX
Lenke til kommentar

MGO følger i allefall med spillet (MGS4) når man kjøper det.

 

Når man går inn på "How do I play MGO?" på Konamis teaser-site for MGO står det følgende:

MGO is made up of a starter pack and expansion packs.

 

Included with MGS4, the starter pack offers players a first bite of what awaits in the new MGO, while various expansion packs (planned to be released periodically after official service begins) will add additional maps, characters, and other features.

 

Details of the expansion pack release schedule will be announced at a later date.

Lenke til kommentar
Du får det som sagt med på kjøpet når du evt. handler MGS4.

 

Ble også litt "skuffa". Eller ikke egentlig, siden jeg ikke hadde noen forhåpninger. Alt føltes så treigt og klumsete, vondt å forklare egentlig.

Men til alle dere som klager på grafikken, bare husk: dette er en beta av en multiplayerdel, online til og med. Begge disse tingene tilsier at grafikken i betaen ikke er representabel for det endelige produktet, i hvert fall ikke singleplayer-"delen" til spillet.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Har folk glømt at det er en beta? Har ingen har spilt en beta versjon, og så originalen? Det er STORE forskjeller.

 

nja. det meste jeg syntes var kjipt kommer nok ikke til og endre seg.

COD4 betan var det ikke stor forskjell på, tviler på at Bad Company vil ha store endringer også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...