tidus2k4 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Metal Gear solid online betaen går fra 21 april til 5 mai. Noen flere som skaffer seg tilgang til denne? Jeg måtte bite i gresset å kjøpe en pre-order disc med kode fra ebay, så jeg håper det er verdt det. Gleder meg i hvertfall stort til å teste dette Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Du får holde oss informert når du setter i gang Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg har fått betacode. Jeg bare registrerte meg på Konami sine hjemmesider. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Bare å registrere seg... Gratis eller?? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg har fått betacode. Jeg bare registrerte meg på Konami sine hjemmesider. Link? Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg brukte denne guiden. Link Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg brukte denne guiden.Link Takk! Det står jo at den japanske betatestingen er i gang. Kan du spille nå? Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Nei det har jeg ikke prøvd jeg trodde det bynte den 17 april jeg. Da skal jeg skjekke på Psn i morgen Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg er med. Fikk info fra en bruker på Gametrailers Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Nei, man kan ikke spille nå. Nedlasting av klient fra 17. april, spillingen starter 21. april og varer til 6. mai. (Og ja, jeg prøvde akkurat min egen kode bare for å være helt sikker...) Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Nei, man kan ikke spille nå. Nedlasting av klient fra 17. april, spillingen starter 21. april og varer til 6. mai. (Og ja, jeg prøvde akkurat min egen kode bare for å være helt sikker...) Hvor der det man skal skrive inn koden sinn, japansken min er litt rusten nå fortiden Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg brukte denne guiden.Link Takker funka som bare det! Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Nei, man kan ikke spille nå. Nedlasting av klient fra 17. april, spillingen starter 21. april og varer til 6. mai. (Og ja, jeg prøvde akkurat min egen kode bare for å være helt sikker...) Hvor der det man skal skrive inn koden sinn, japansken min er litt rusten nå fortiden Account management -› valg #2 -› valg #2 Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Er det bare Japansk versjon som er beta ? Eller er det Engelsk også ? Har fått beta-kode ^^ Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 (endret) haha.. hvis det bare var å registrere seg der så har jeg jo greit driti på draget ;p Kult uansett, så blir vi flere. Prøver å signe opp der for en kamerat, men får denne: KONAMI IDは半角英小文字・数字・「-」、「_」、「.」で8~32桁で入力してください。 når jeg bruker guiden. Noen tips? Endret 6. april 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Er det bare Japansk versjon som er beta ? Eller er det Engelsk også ? Har fått beta-kode ^^ Jeg får min kode med en pre-order disc fra gamespot, så jeg regner med det er engelsk beta. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Skal det gå ann å skrive koden på Account management ennå? For jeg bare trur jeg får en feilmelding. Endret 6. april 2008 av bebeluv Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 så fint det er flere som har fått kode. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Men fikk du registrert koden da? Eller må vi vente på dato? Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 haha.. hvis det bare var å registrere seg der så har jeg jo greit driti på draget ;p Kult uansett, så blir vi flere. Prøver å signe opp der for en kamerat, men får denne: KONAMI IDは半角英小文字・数字・「-」、「_」、「.」で8~32桁で入力してください。 når jeg bruker guiden. Noen tips? Tror det er noe med passordet, hadde samme problem selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå