[email protected] Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg har en kompis som er sykelig opptatt av babes og sex, og han spiller et sånt nettbasert "klikk og skriv" spill. Nå vil at han at jeg skal lage et AVATAR til profilen hans, (det vises visst i forumene på spillet) og han vil selvfølgelig ha et bilde av en dame. Det jeg tenkte var da å lage en kul bakgrunn med en BABE på, og la den se slik ut. MEN, etter ca. 7-8 sekunder, endres hodet hennes, og hun ser plutselig ut som et monster(ork, busemann, hva som helst)Det hadde fått ham til å bli passe irritert! Noen som kan lage dette, eller vise meg hvordan jeg kan gjøre det? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Kan dette utføres i Photoshop? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Animerte avatarer er ikke lov å bruke her på forumet; og godt er det. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Det er vel ikke snakk om dette forumet.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Ja, det stemmer vel det. Photoshop har mulighet til å lage animasjoner ja. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Lag i photoshop, animer i imageready. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Dersom du har tidligere versjoner enn CS3(?) må du lage i Photoshop og animere i ImageReady, men da CS3 kom fjernet de ImageReady, og la til animasjonsmulighet i Photoshop. Det er bare å ha et lag med bakrunnen, et lag med dama og et lag med "monsteret" Gå til window->Animation og i den første framen viser du bakgrunnen og dama, og i den neste viser du bakgrunnen og monsteret.. Litt knotete forklart, men. Endret 27. april 2008 av tommyeggen Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Man kan helt fint animere i Photoshop CS2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå