Delvis Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Er ikke sikker om dette er rett kategori, for jeg vet ikke om det kan kalles humor. Men for en del år siden sendte jeg en pakke til en jeg kjenner. Oppi den la jeg en grov brødskive som ble påsmurt. Sammen med dette, la jeg et brev der jeg skrev: "Takk for at du hjalp meg". Det hadde ikke med noen ting som helst å gjøre, bare kom tilfeldig på å gjøre det - og gjorde det. Det hadde vel bare med at det virket litt spennede kan du si.. Lurer litt på hvor galt noe sånt kan anses å være, om det an anses galt i det hele tatt? Ps. han fikk aldri vite at det var meg, og jeg aner ikke hvordan han reagerte. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Prøv helseforumet................... Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Dette er jo helt utilgivelig! Tenk på alle de fattige barna i afrika som kunne tenkt seg den brødskiven! Og tenk å mobbe folk på den måten! Jeg hadde blitt helt fra meg om jeg hadde fått en brødskive i posten. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Dette er jo helt utilgivelig! Tenk på alle de fattige barna i afrika som kunne tenkt seg den brødskiven!Og tenk å mobbe folk på den måten! Jeg hadde blitt helt fra meg om jeg hadde fått en brødskive i posten. Har gitt til Afrika flere ganger jeg.. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Sendte du brødskiver i posten da også? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Sendte du brødskiver i posten da også? Nei gav penger da. Brødskiver ville vel muglet på veien. Nei det var sikkert dumt, men en må jo få opp humøret litt av og til.. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Takk for tipset! Skal gjøre det mot en kompis av meg på mandagen. Sende en brødskive uten avsenderadresse. 1 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Takk for tipset! Skal gjøre det mot en kompis av meg på mandagen.Sende en brødskive uten avsenderadresse. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 ÅH! Enda bedre! Men finnes det i norge? Navnet i Norge er vell Picnik? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Harmløs moro, spør du meg. Jeg gjemte noen brødskalker og vaffelhjerter i lommeboken til pappa. Dere vet i en sånn skikkelig diger lommebok med x-ant lommer. Da han lefset frem svineriet på nærmeste matbutikk fløy vaffelhjerter og brødskalker som leirduer rundt kassadamen. Gjett om de fikk noe å gape av! Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Dette skal jeg jammen meg gjøre når jeg kommer hjem. ROFLMAO Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. juli 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2019 Takk for tipset! Skal gjøre det mot en kompis av meg på mandagen. Sende en brødskive uten avsenderadresse. Noen av dere som gjorde det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2019 Harmløs moro, spør du meg. Jeg gjemte noen brødskalker og vaffelhjerter i lommeboken til pappa. Dere vet i en sånn skikkelig diger lommebok med x-ant lommer. Da han lefset frem svineriet på nærmeste matbutikk fløy vaffelhjerter og brødskalker som leirduer rundt kassadamen. Gjett om de fikk noe å gape av! Amatørmessig , Owen Hart ville putta fiskeøyne i lommene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå