Ullsokk1 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hei. Har spilt litt halo 3 nå og jeg får som regel 4 til 13+ I K/D Så har jeg en kompis som har masse minus mens han har 14 i Highest skill og jeg har elleve. Dette er jo helt på jorde! Eller er det noe jeg ikke forstår her? Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Dere har vel spillt forskellige playlists. Den er vel en skill for hver playlist, lone wolfs, team double, team slayer osv. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Vi begge spiller på team slayer Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hvis du snakker helt sant her, da er du en av de feigpeisene jeg så inderlig hater på Live. Typen som alltid står bak et hjørne med sniper og hagle, og som heller satser på å krype inn i hjørnet enn å gå på i de fleste situasjoner. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 om han snakker sant kan han raskt bevise ved å fortelle navnet på gamertaggen sin. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 hallo! han sa at han hadde skill 11, da møtter du jo folk som suger som regel. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 hallo! han sa at han hadde skill 11, da møtter du jo folk som suger som regel. Hva har det med noe å gjøre? Ullsokk1 Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 derre sier at han er ein av dei som camper med sniper og shotgun, men det er jo slik at folk i dei levlane er litt dårlige, selvsagt kan det jo vere at ein av og til møtter folk som er i høyere levler i andre ting som lone wolf eller objektive osv. men på team playlister så er det jo slik at ein blir dømt etter lagkammeratane også. som vil sei at vis du spiller mot dårlege ramboar som dør heile tida, så har ein mindre kjanks å vinna og då komme ein ikkje i rank. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 derre sier at han er ein av dei som camper med sniper og shotgun, men det er jo slik at folk i dei levlane er litt dårlige, selvsagt kan det jo vere at ein av og til møtter folk som er i høyere levler i andre ting som lone wolf eller objektive osv. Det har ikke så mye med dårlig/god, mer hvordan man spiller spillet. Spillestilen. men på team playlister så er det jo slik at ein blir dømt etter lagkammeratane også. som vil sei at vis du spiller mot dårlege ramboar som dør heile tida, så har ein mindre kjanks å vinna og då komme ein ikkje i rank. Tror du skrev feil der? Uansett, du har like stor sjanse til å komme på lag med en "rambo" som å få en som motstander. Hvis du kommer på et dårlig lag, men likevel har mer kills enn noen på det andre laget, får du nok pluss når det gjelder ranken din. Det spørs jo fremdeles på ranken til de spillerne på andre laget som dette gjelder for, fremdeles. Jeg er ganske sikker på det er slik det fungerer. Dermed: - spiller du bra og vinner mye, går du opp i rank. Hvis du taper og vinner sånn sirka like mange ganger har du funnet din "true skill". Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Dere kan sammenlige. Meg: http://www.bungie.net/Stats/Halo3/Default....player=Ullsokk1 Kompis: http://www.bungie.net/Stats/Halo3/Default....NOOBIE+BROTHERS Lenke til kommentar
Bjørn T. Farestveit Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hvis du leser dette så vil du muligens forstå mere. http://www.bungie.net/Forums/posts.aspx?postID=14414600 Denne topicen ble faktisk pinned av bungie moderators. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå