avehh Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Beklager et mulig dumt spørsmål som OneCall selv burde besvart, men der er det jo ikke mulig å få tak i noen i helgen... Noen som vet om det er mulig å sende MMS til utlandet med OneCall? MMS innad i Norge går fint, men får feilmelding når jeg prøver å sende til et dansk nr. Har fått nytt SIM-kort og har dekning gjennom network norway. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Kanskje dumt spørsmål, men... husker du å ha +45 foran nummeret? Klarer du å sende SMS til personen? Lenke til kommentar
avehh Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 +45 er foran nummeret, og det går fint an å sende SMS. Kanskje det er noe feil med nettet og MMS? Det har jo vært en del tull med OneCall de siste ukene. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Prøvd 0045 istedet for +45 foran nummeret? Lenke til kommentar
avehh Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Prøvde nå, vil seg fortsatt ikke. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hmmm... jeg får sendt til Sverige, har ingen danske venner å teste til, dessverre. Anbefaler deg å ringe One Call kundeservice mandag morgen, så kan de sikkert svare på om det er noe trøbbel eller ikke. Lenke til kommentar
avehh Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Sendte mail til Network Norway, siden det er dem jeg har dekning gjennom. Fikk følgende svar fra dem i dag: "Dette er en tjeneste som vi ikke har pr i dag, men det jobbes med å få løst det så fort som mulig. Beklager dette" Jaja, da vet vi det. Takk for forsøk på hjelp uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå