crazyfrog Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hei, Har en FSC Scaleo P, som jeg akkurat fikk. Har prøvd og starte den og den tar 3 runder med vifta så stopper den. HDD starter ikke. Har testet med annen Strømforsyning og det er ikke der problemet er. Er det mulig HK er ferdig ?? Kan jeg gå litt amok med ett voltometer og finne utav hvor problemet er ?? Evt hva er strømstyrken på ett HK, ideelt sett da ?? Alle gode tips taes imot med stor takk Lenke til kommentar
labjo Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hei, Har en FSC Scaleo P, som jeg akkurat fikk. Har prøvd og starte den og den tar 3 runder med vifta så stopper den. HDD starter ikke. Har testet med annen Strømforsyning og det er ikke der problemet er. Er det mulig HK er ferdig ?? Kan jeg gå litt amok med ett voltometer og finne utav hvor problemet er ?? Evt hva er strømstyrken på ett HK, ideelt sett da ?? Alle gode tips taes imot med stor takk Det kan egentlig være alt mulig.. Hadde akkurat det samme problemet for litt over 1 måned siden.. Hos meg var det hovedkortet som var gåen.. Jeg bare sendte hele pcen inn til en skjekk for 300kr.. Og sendte hovedkortet tilbake fra der jeg fikk det og fikk det igjen på garantien.. Lenke til kommentar
crazyfrog Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 ingen forslag ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå