Kühlschrank Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Ja, noen som kunne kommet med noen linker helst under 12000 kr, men hvis det er umulig så kan jeg få linker over den prisen også. Tenkte å kjøpe denne http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10304 , men trenger jeg et bedre kjerm kort da? Er utrolig n00b når det gjelder PC gaming så takk for hjelp Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Det kortet holder ikke, dessverre. Prøv 8800 GTX eller 3870 X2 i steden. Endret 5. april 2008 av Robocoop Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Du trenger jo ikke bedre skjermkort en det som er i maskina. siden det er to 3850 i crossfire så vill du sammenlagt få 512mb ram og skjermkortene vill dele loaden fra spillet så du vill nok kunne kjøre crysis på high eller mer, da jeg klarte og dra crysis med et 7300le som er kraftig nedklokka fra fabrikk. Lenke til kommentar
Shockforce Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Det kortet holder ikke, dessverre. Prøv 8800 GTX eller 3870 X2 i steden. Visst holder det kortet!!! Crysis krever ikke mer enn 256MB, men selvfølgelig er det bedre med 512... Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Du trenger jo ikke bedre skjermkort en det som er i maskina. siden det er to 3850 i crossfire så vill du sammenlagt få 512mb ram og skjermkortene vill dele loaden fra spillet så du vill nok kunne kjøre crysis på high eller mer, da jeg klarte og dra crysis med et 7300le som er kraftig nedklokka fra fabrikk. Hvor står det at det er to stykk? Det kortet holder ikke, dessverre. Prøv 8800 GTX eller 3870 X2 i steden. Visst holder det kortet!!! Crysis krever ikke mer enn 256MB, men selvfølgelig er det bedre med 512... Det krever mer. Mitt videominne ble tømt på demoen på 256............................. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Legg merke til at det står -skjermkort(crossfire)- på komplet... Crossfire aka 2 skjermkort som jobber sammen Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Men vil rammen bli det dobbelte ved Crossfire? Det er ikke slik ved SLI vet jeg, hvis du har to 256kort vil du fortsatt bare ha 256MB ram... Tror jeg. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Hvist du bruker den eldre typen crossfire ville du måtte ha et "main" og et "slave" kort og hvist "slave" kortet hadde 256mb ram så ville da "main" kortet også bruke 256 istedenfor sine 512mb hvist du ser på radeon hd 3850x2 så står det jo 1024mb minne og dette er jo bare en crossfireløsning innebygget i et kort istedenfor to kort Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Copy fra komplett.no Kraftig og prisgunstig gaming-PC basert på den nye Spider plattformen til AMD. Quad Core AMD Phenom prosessor socket AM2+, Radeon HD3850 skjermkort. Støtter Crossfire! Jeg tviler på at det er 2 skjemkort i den PC-en. Kontakt Komplett før du eventuelt kjøper! Kan være missvisende reklame. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Hvist det ikke er crossfire så kan du jo bare slenge med et kort til av samme type og innstalere selv koster ca 900kr for et nytt hd3850 hvist du ikke besstiler skjermkorte fra komplet og heller besstiller_Her_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå