kristwa Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Kan noen fortelle meg hvordan jeg kan SLETTE Messenger for godt! Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 www.google.com "Kill messenger" Antallet teff er ENORMT. Et søk på forumet vil også hjelpe. (F.eks denne?) Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Det er ikke til å stikke under en stol at søking på forumet og Google er en fin ting.... Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 st[an"]Kan noen fortelle meg hvordan jeg kan SLETTE Messenger for godt! Windows MEssenger (Pre SP1 & SP1) Start->Run " RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove " MSN Messenger Eh, den kan fjernes i "add/remove programs". <-- har msn frie maskiner her og der... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Hvorfor fjerne messenger? Er bra det da. Lenke til kommentar
sete Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Hvorfor fjerne messenger? Er bra det da. Jeg synes at MSN Messenger er plagsomt. Bruker Trillian. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå