Terje Takras Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hei! Er det noen her som har noe erfaring med å handle fra autobilstereo.no? Vurderer å handle noen høytalere og en forsterker der, men vil gjerne vite at det er en seriøs butikk først Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 kjøpsloven gjelder alle + at du har 14 dagers retur rett når du handler via internett. Lenke til kommentar
Terje Takras Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Ja, det er jeg klar over. Men det er mye enklere å handle fra fra en seriøs nettbutikk, enn å måtte vente lenge og purre på ting som ikke kommer osv .. Derfor så tenkte jeg å høre om noen har noen erfaringer, både negative og positive Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Har faktisk ikke hørt om den butikken før, men de selger mye bra ser jeg... Hva er det du lurer på å kjøpe der? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Info fra brønnøysund. Ser at det er et relativt nystartet firma. Det er kun et enkeltpersonsforetak. Ikke at det nødvendigvis er negativt. Det jeg reagerer mest på er at han ikke oppgir hverken adresse eller telefonnummer. I slike tilfeller trekker jeg meg. Lenke til kommentar
Terje Takras Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Det er litt pga mangel på kontakt info at jeg spør her. Men de har mulighet for å sende som postoppkrav så det er jo egentlig ikke noe stort problem, for kommer det ikke noe så taper jeg jo heller ikke noe. Men så er det det med garanti osv da, hvis det viser seg å være umulig å komme i kontakt med dem. Kom over denne siden en dag, og vurderer å kjøpe det samme settet selv =) HVis ingen her hat et bedre forslag? Endret 5. april 2008 av Terje Takras Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hertz er jo ikke det værste du kan velge... Personlig så ville jeg heller kjøpt noe fra morel, eller focal... eller seas Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Mulig jeg bare er ekstremt pirkete, men klarer ikke å ta en nettbutikk med så dårlig norsk seriøst. "Høytallere", "Bil-Alarm", "Bil-Stereo" Lenke til kommentar
Terje Takras Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Nei, jeg har lagt ifra meg det å handle fra autobilstereo.no. Men kikket litt på morel.no og iceaudio.no, begge de to har jo en god del "snacks". Men er det mulig å handle fra iceaudio.no eller er det kun forhandlere? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det er bare for forhandlere. Men det er jo listepris som er oppgitt, så du bør få varene for den prisen (eller billigere) hos en av deres forhandlere. Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 du kan jo alltids prøve her da: http://www.elutstyr.no/ Lenke til kommentar
Chris__ Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=2609 Endret 23. april 2008 av Chris__ Lenke til kommentar
Defus Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 www.engenaudio.com www.instalbay.no Hertz er gode saker, og UsAmps fra www.morel.no er gode saker også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå