loathsome Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Vistaen min har gjort mp3 spilleren min treg, og hjalp ikke å formatere mp3en, proben er at når jeg puttarn inn i pcen må jeg vente en stund og samme med XP. Og vista skal liksom være bedre enn XP. Vista har en good egenskap men noe møøl. +1 for bra og konstruktivt innlegg Lenke til kommentar
Kistesnekker Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Vistaen min har gjort mp3 spilleren min treg, og hjalp ikke å formatere mp3en, proben er at når jeg puttarn inn i pcen må jeg vente en stund og samme med XP. Og vista skal liksom være bedre enn XP. Vista har en good egenskap men noe møøl. +1 for bra og konstruktivt innlegg HÆ!? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Vistaen min har gjort mp3 spilleren min treg, og hjalp ikke å formatere mp3en, proben er at når jeg puttarn inn i pcen må jeg vente en stund og samme med XP. Og vista skal liksom være bedre enn XP. Vista har en good egenskap men noe møøl. +1 for bra og konstruktivt innlegg HÆ!? Han mener at ditt innlegg er bra og konstruktivt. Enkelt og greit . Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ah ja det er godt å se at det finnes tråder her ute der folk virkelig vet hva de prater om!!! Stå på gutter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå