Bruker-93156 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Vi diskuterer to kameramerkers funksjoner, hvor Canon mangler noe Nikon har: Er jo ikke vanskeligere enn å ta 3 bilder i flere omganger da? +1 0 -1 *** +2 0 -2 *** +3 0 -3 *** +4 0 -4 (Den siste må du ta manuelt da eksponeringstabellen ikke går lenger enn til +3 og -3 på 30D. Men det er jo ikke noe problem når du har lukkertid og blender fra +3 og -3 tilgjengelig fra før av. Må ikke komme med en slik vanskelig beskrivelse til Nikon folk - de skjønner den ikke. Hvordan jeg vet det - hdde de vært smarte, da hadde de ikke hatt Nikon Edit: Faktisk er den prosedyren som Bruker A beskriver litt (mye) pain in the ass - inn og ut av menyen flere ganger. Canon = Pain in the ass Nikon = Not pain in the ass Men så: Canon = Pain in the assNikon = Not pain in the ass No brain = no pain Endret 5. april 2008 av Skagen Fjernet navn og lenker til innlegg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Såpass kan jeg tåle. Uttrykket har jeg brukt mange ganger siden midten av 80-tallet; sannsynligvis som en min fortolkning av no pain, no gain ... Kan ha noe med at jeg sjeldent har vondt i hodet dagen derpå! Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Hehe, første gang jeg hører det, men genialt var det! Skal begynne å bruke det selv når folk skryter av at de tåler hva som helst Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Hva? Min Canon 350D støtter dette... Edit: Nei bare -2 til +2 Men flytter jeg eksponeringen i fra før av kan je gå høyere. Men mister da på det negative. Slik feks: 0 til +4 Endret 9. april 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå