zlav Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 må ha rask ide dvd rom,ikke plutselig starter og spinne i spill så hele sulamitten stopper til den har fått fua i gir noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Har en Pioneer slot-in som jeg er fornøyd med. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Har en Pioneer slot-in som jeg er fornøyd med.me2 Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 må ha rask ide dvd rom,ikke plutselig starter og spinne i spill så hele sulamitten stopper til den har fått fua i gir noen anbefalinger? Du kan enkelt stille inn "spin down time" med Nero DriveSpeed (følger med Nero Burning ROM). Standard på min Lite-On 163D 16x/48x DVD er en spindown time på 2 minutter, men denne kan settes alt fra noen sekunder til uendelig Lenke til kommentar
zxni Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Lite-On Ltd 165 er en av markedets beste, rask&rimelig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Har en Pioneer slot-in som jeg er fornøyd med.me2 Må stille meg under denne også. Har en slot-in Pioneer som er kjøpt på komplett.no og er MEGET fornøyd. Lenke til kommentar
grendel Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Har en Pioneer slot-in som jeg er fornøyd med. Er også fornøyd med pioneer slot in (106s) det eneste jeg har å utsette på slot in er det faktum at ungene mine har ødelagt den. Fant diverse leker og andre ting som ikke var i nærheten av dvd relatert inni der. Såh, har du unger, styr unna slot inn Lenke til kommentar
Bach Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Før jeg hadde vendt meg til slot-in greide jeg å sende et par skiver inn i kabinettet. Så om sikteferdighetene er vedvarende dårlige er kanskje dette også et motargument. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå