steinih Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Er det noen som kan tipse meg om hvordan og hvor jeg kan feste Giant radiator fra 3DFXcool? Skal ha den i et Chieftec Servertower. /steinih :smile: Lenke til kommentar
blackice Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Får selv denne radiatoren til uka, lurer på om det går ann å feste den bak frontplata!? Ellers så kan du feste den slik Overklokking.no gjorde det, i toppen. Tror jeg kommer for å gå for en løsning med å montere den i sidedøra, har ikke fått det enda så jeg vet ikke helt. Men jeg tror det hadde blitt ganske kult å festet den fast til plexi i sidedøra. Ellers så er jo det å montere den i toppen ganske kult også. Lenke til kommentar
steinih Skrevet 11. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2002 Tviler på at det å feste den i sidedøra vil være en praktisk løsning! Vil det ikke bli tungvindt med tanke på at slangene vil bli i veien f.eks da du skal åpne kabinettet? Jeg tror jeg skal feste den i toppen jeg oxo, men har ikke sett at det er noen festemekanisme på denne radiatoren? Vurderer kanskje å kjøpe Hayden 676 i steden, men jeg er ikke sikker på om den vil passe så godt til AMD Pro Waterkit mtp slangdiameter, om vannpumpa takler det osv... /steinih :smile: Lenke til kommentar
Maroder_S Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Jeg har også bestilt denne raddisen. Jeg har tenkt å bygge en kasse i sponplater, og skru fast denne på toppen av mitt chieftec-kabinett. Denne kassen skal inneholde både pumpe og vanntank, og radiator med vifter. Luften skal gå rett gjennom den, og pumpe og tank skal ligge godt isolert for støydemping. Viftene skal ha rheostat og filter av damestrømpebukse. :smile: Alt skal kles i sort filt, sånn som man f.eks. gjør på subwoofere for bil... For meg er dette den beste løsningen, selv om jeg får et litt høyt kabinett Lenke til kommentar
blackice Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Tror ikke radiatoren vil være så veldig i veien på sidedøra bruker litt lange slanger :smile: , i så fall får jeg lage hurtigfeste for å ta av og på :smile: Hjemme mekk er alltid bra så lenge det fungerer som man har tenkt....? Lenke til kommentar
mr.a Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 er det ikke noe mulighet for å feste radiatoren bak på chiftech kabinetter (full-tower utgaven)? slik swiftech folka gjorde det. (www.swiftnets.com ett eller annet sted...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå