bruker456281 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hei og herregud, jeg har nettopp installert Windows XP på en HP Pavilion dv9655eo og har en god del problemet sådan. Problemet er at jeg ikke finner noen av driverne jeg skal ha, HP sine sider har ikke noen drivere for XP (sett bort ifra quickbuttons osv.) og jeg må ha den fungerende snarest mulig. Jeg har sendt en mail til HP's support men får vel ikke svar der før etter helga. Jeg trenger følgende drivere: - Network controller - Video Controller (7800GS fra NVIDIA) - Ethernet Controller - Audio Device on High Definition Audio Bus - Modem Device on High Definition Audio Bus Link til spesifikasjoner Jeg har prøvd flere notebook sites for å finne svar (forskjellige forum) men det viser seg at ingen bruker den samme modellen som meg, og at ingen har hatt problemer med det (kansje HP har fjerna de driverne nylig?) Jeg takker så MEGET for ALLE svar! Mvh, EdHollic. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Det holder med én tråd i riktig kategori. Tråden stenges og reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg