Urge85 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 .. Og er storfornøyd. sykt bra bilde.. enda jeg ikke har confa den noe serlig enda. Lurte på en ting.. hvordan få toolbar på høyre sida i explorer? teit med 20 cam "kant" på websider og ja, jeg liker explorer.. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Fint at du liker den Kan ikke si det samme, dessverre... jeg forstår hvorfor folk liker den, men det blir for mye smell for min del. Bruk Firefox, bedre browser. Lenke til kommentar
arne2002 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Kjøpte nettopp 226bw,bra geier det. Tror det var s-panel og, ME22***AA-****. 20" og 24" er lite lesbare i default oppløsning, så greit å kjøpe 22" før nissene gjør 24" til standard og 22 fases ut. Lenke til kommentar
Urge85 Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 skjønner ikke hvordan 24" skal bli "vanlig" å kjøpe.. jeg ville aldri kjøpt større en denna, synes denna er i største laget og. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Sitter selv med en 226CW og er storfornøyd. Om du lurer på hvordan jeg har kalibrert kan du se her. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 skjønner ikke hvordan 24" skal bli "vanlig" å kjøpe.. jeg ville aldri kjøpt større en denna, synes denna er i største laget og. Pffff det er bare en vanesak 22" holder i lange baner for meg også, men jeg husker da en 15" også var "stort nok". Lenke til kommentar
Moby Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hvordan er denne skjermen mot en 226BW, er det stor forskjell? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 226CW er IKKE etterfølgeren for 226BW, som noen prøver å påstå. Fargene er ikke bra, det kan du lese om flere plasser på nettet. Folk som synes den har fine farger er ukritiske eller vet ikke hvordan farger skal se ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå