Liberalistiske Samebror Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Post dine favoritt supportersanger her Her er tre jeg synes er bra Nå liker jeg egentlig ikke Molde FK, men denne sangen er bra. Tidenes beste norske supportersang etter min mening Se filmen hos Youtube Æ Æ Startfan Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Enig med deg i at Alt For Norge er den beste norske supportersangen. Utrolig nydelig låt. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 den må synges viss man er på landslagskamp på Ullevaal Lenke til kommentar
Moskusrotte Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 den må synges viss man er på landslagskamp på Ullevaal You'll Never Walk Alone! Får frysninger Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Må jo være "bønda i fra nord" og Hala Madrid Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Kan jo ikke komme uten om norges nydeligste supportersang; Gamle Gress. Er ikke det vakkert, så vet ikke jeg. Er selvsagt fullstendig klar over at flere vil mene det samme om sine klubbsanger Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Den 12 Mann - Heia Brann Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Cup finale låta til Fredrikstad var bra for noen år tilbake, også selvfølgelig Krutt - Backan opp og frem (Alta IF) Alta If sangen kommer også høyt Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 For LSK! Er det en sang? I så fall en veldig kort en. Men mulig den er fin med masse trommer ved siden av. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 De beste supportersangene er vel You'll Never Walk Alone og Vi e de beste heia Brann... Lenke til kommentar
olus Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 http://gjesdalbuen.no/modules/module_123/p...;D=2&mid=65 Sjekk ud den linken. Ganske bra sang Heia Ålgård Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) For LSK! Er det en sang? I så fall en veldig kort en. Men mulig den er fin med masse trommer ved siden av. Endret 14. april 2008 av ogger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå