ebzter Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Windows XP Professional tror jeg har AMD XP 1500+, mens jeg har XP 2100+. Hvordan retter jeg dette? Gjøres det i Bios? I så fall, kunne noen være så vennlige å beskrive det litt nøye hvordan det gjøres? Jeg er ikke noen veldig "pc-freak", men har nå bygd pc'en sjøl da så litt skjønner jeg Mvh Endre Lenke til kommentar
Tiedeman Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 du må sjekke oppsettet ditt på bios og se hvilken mhz som står der og eventuelt endre på oppsettet til den mhzen som prosessoren egntlig skal kjøre på er konfigurert. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Sørg for at FSB i bios står på 133, så går nok prosessoren så raskt den skal.. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Sørg for at FSB i bios står på 133, så går nok prosessoren så raskt den skal..standard newbi feil. 90% sikker på et det er feilen hans ja Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Du kjører sikkert 100 FSB = 1200 Mhz mens du skal kjøre 133 FSB = 1600 Mhz Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Windows XP Professional tror jeg har AMD XP 1500+, mens jeg har XP 2100+. Hvordan retter jeg dette? Gjøres det i Bios? I så fall, kunne noen være så vennlige å beskrive det litt nøye hvordan det gjøres? Jeg er ikke noen veldig "pc-freak", men har nå bygd pc'en sjøl da så litt skjønner jeg Mvh Endre Dette kan også gjøres via en jumper på hovedkortet, kommer ann på hvilket hovedkort du har. Vet AOpen har en slik jumper. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Jeg gjorde akkurat samme feilen, glemte å sette FSB til 133. Mvh. Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå