John-Abruzzi Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hei, muli dette ikke er rettplass å spør men viss jeg fyller vodka i vannpipe og bruker vanlig tobakk, blir man "fyll" da? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hva har dette med mat og drikke å gjøre? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 blir nok ikke full av dette, for at du skal få alkohol i kroppen så må du drikke det eller inhalerses gjennom damp, og her gjør du ingen av delene.. PS: blir ikke høg av å drekke vodka , da må du bytte ut tobakken med noe ulovlige substanser, men det er ulovlig Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hvis ikke jeg tar helt feil så er det damp og røyk man får fra vanpipe. vannet fordamper og tar med seg tobakk(smak) som du innhalerer. Jeg tar sikkert feil Lenke til kommentar
toazty Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 åssen får du vannet til å dampe uten varme? forstod det sånn at han bruker/skulle bruke en hjemme mekka vannpipe.. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hva er vitsen egentlig? Kan du ikke bare drikke det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Det er greit at vann/vodka fordamper litt, men det er ikke i stor nok grad til å merke noe som helst i praksis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå