petterh Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Kjøpte meg for lenge siden et Asus v8440td. http://www.asus.com/products/vga/v8440td/overview.htm Kortet har fungert utmerket, men i det siste har jeg blitt hypp på og kvitte meg med støyen som pc'en genererer. Hardisken er jeg iferd med å ordne. Da gjenstår bare skjermkortet. Noen forslag til hva jeg skal gjøre med skjermkortet? Det enkleste er vel å kjøpe meg ett sett med kjøleribbe og kjølevifte. Hva bør jeg i såfall kjøpe? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 -Kjøre vifta på skjermkortet på 7 eller 5 volt. -Bytte ut vifta og ribba med en slik (bør kanskje ha bittelitt luftstrøm over den fra feks. en kabinettvifte) -Bytte ut vifta og ribba med en slik Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Vil anbefale det andre produktet som godeste PanzerFaust tipset deg om. Lenke til kommentar
petterh Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Hei og takk for svar. Tror jeg kommer til å prøve forslag to fra deg PanzerFaust. Håper dette fikser sisteparten av den hørbare støyen som er igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå