Gå til innhold

GTA IV split screen bare på Ps3? Lengre loadetider på ps3?

Anbefalte innlegg

Håper ikke de tingene stemmer. Spesielt ikke at man ikke mister "heat" fra snuten når man reparerer og skifter farge på bilen. Det var jo en kongefunksjon i de tidligere spillene. Også at snuten respawner overalt er tullete. Hadde vært mye bedre om de måtte reise fra nærmeste politistasjon hver gang istedenfor å poppe frem fra ingenting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Var det ikke bekrefta som bullshit?

Er det ikke bekreftet at det å skifte bilfarge ikke vil få deg til

å miste snuten, men at de har større problem med å finne deg? ;D

Lenke til kommentar

Jo alt dette er bekreftet. :thumbup:

In GTA IV, you will gain a police wanted level for any crime that you commit, providing there are witnesses present. The police can only chase you if they know where you are, and they need to see you to know where you are. If you escape the search area marked on the radar without being spotted, your wanted level will disappear.

Lenke til kommentar

Jo alt dette er bekreftet. :thumbup:

In GTA IV, you will gain a police wanted level for any crime that you commit, providing there are witnesses present. The police can only chase you if they know where you are, and they need to see you to know where you are. If you escape the search area marked on the radar without being spotted, your wanted level will disappear.

Godt å høre :D Da slipper jeg å bekymre meg for at den funksjonen skulle ha vært borte :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

spillet ser fantastisk ut! sixaxis fungerte overraskende bra, i forhold til en del andre spill hvor alt går til helvette hvis du gjør for mye brå bevegleser :p

Spillet er jo som alle andre gta spill. like revelusjonerende som det 3ern var etter 2ern, og 2ern etter 1ern. Jeg er glad de ikke har gjort det om til ett helt annet spill jeg..

Men en ting jeg likte med san andreas som jeg savner litt her er det RPG elementet med stats. Selv om du kunne hoppe litt vel høyt med sykkel, syntes jeg det var fett at du kunne forme personen akkurat som du ville.

så til saken. skeia litt vel ut der :p

Jeg har sett gjennom og jeg sliter med å se forskjeller på ps3 versjonen og 360 versjonen. men er det ikke noe ekstra på ps3 versjonen i og med at de har 45 gigabyte mere plass på disken?

Lenke til kommentar

den der var da riv ruskende gal..

tar ikkje så lang tid å loade på min 360, den viser 3 tegneseriebilder så loader den..i den videoen så kom det jo 5-6 tegneseriebilder før loadinga starta...det er ikkje tilfellet..eller var det ps3 versjonen som tok lengre tid..?

var så mørkt att det var ikkje så lett å sjå kven som var kva..rekner med att ps3 skulle stå fram som den raskeste..

Lenke til kommentar
den der var da riv ruskende gal..

tar ikkje så lang tid å loade på min 360, den viser 3 tegneseriebilder så loader den..i den videoen så kom det jo 5-6 tegneseriebilder før loadinga starta...det er ikkje tilfellet..eller var det ps3 versjonen som tok lengre tid..?

var så mørkt att det var ikkje så lett å sjå kven som var kva..rekner med att ps3 skulle stå fram som den raskeste..

PS3-versjonen var til venstre. Xbox 360 var en del kjappere. Men vi får kose oss med mer concept art :tease:

Lenke til kommentar
Online skal funke. Det er litt sketchy, men prøv litt så får du det til

For min del har det fungert prikkfritt hver gang, men kanskje det bare er flaks? Jeg vandret dog ikke online før de siste dagene hvor serverne sikkert har stabilisert seg litt etter release.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...