hitokiri Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Vi har testet overvåkningskameraet du kan ringe til. Les mer Lenke til kommentar
thadon Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Angående sokkenisser, noen som har greid å fange de? her er de helt ekstreme Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 De er egentlig ikke så ille her hvor jeg bor ... nå flytter jeg om en 2 uker da, litt skummelt .. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ikke så dumt, men på annen side veldig unyttig. En kan jo ikke lagre opptaket. Ville heller kjøpt noe fra f. eks Clas Ohlson, som ikke krever 3g og kan lagre. Dette er nok billigere, men om man skal ta sokkenisser, trenger man litt mer ordentlig utstyr(Spesielt for å kunne identifisere nissen.) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Trolig den mest ubrukelige dingsen, noensinne. Fantastisk dyr, og ubrukelig til omtrent alle formål. Lenke til kommentar
morten81 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Angående sokkenisser, noen som har greid å fange de? her er de helt ekstreme Jeg vet hva som skjer med sokkene! De blir kuttet opp i bittesmå biter, og så blir de til NAVLELO! Mhm! Bet you didn't see that one coming! :!: Hilsen fra Edimburgo. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 USIM? Hvorfor USIM? Hvorfor ikke støtte begge deler da? http://en.wikipedia.org/wiki/USIM Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Funker jo dårlig som spionkamera når det lager lyd og jeg som så for meg en karriere som privatdetektiv med dette kameraet Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Sikkert noen kåtinger som håper på dette i vanntett versjon, slik at dem kan få live-sendinger fra jente/dame-garderoben Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hei! Kvifor ikkje bruke ein teneste allá MotionTracker?Den skal ta bilete når den registrerer bevegelse.Kjekt om ein har ein mobil som ein ikkje bruker liggande.Med eit simkort fra ein mobilopperatør som gir deg billig datatrafikk kostnader? Bare ein tanke.. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 En tanke ble til en handling... Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Quote: I tillegg plikter du å melde fra til Datatilsynet senest 30 dager før overvåkningningen starter opp. Unquote YEAH!! FAT CHANSE!!! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Funker jo dårlig som spionkamera når det lager lyd og jeg som så for meg en karriere som privatdetektiv med dette kameraet Man trenger nok ikke å være verdensmester i lodding for å få bukt med det problemet... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Funker jo dårlig som spionkamera når det lager lyd og jeg som så for meg en karriere som privatdetektiv med dette kameraet Man trenger nok ikke å være verdensmester i lodding for å få bukt med det problemet... Hvis jeg mot formodning skulle kjøpe dette kameraet jeg overhodet ikke har bruk for, ville ikke den første tanken min være å åpne det for å tukle med noe jeg har null peil på. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Kameraet krever et såkalt USIM-kort, som tilbys av blant andre Netcom. og så er den en gigantisk netcom reklame under Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Funker jo dårlig som spionkamera når det lager lyd og jeg som så for meg en karriere som privatdetektiv med dette kameraet Man trenger nok ikke å være verdensmester i lodding for å få bukt med det problemet... Hvis jeg mot formodning skulle kjøpe dette kameraet jeg overhodet ikke har bruk for, ville ikke den første tanken min være å åpne det for å tukle med noe jeg har null peil på. er jo ikke det største problemet å koble ut ledningene.. det eneste problemet er jo at du kan risikere å ødlege høytaleren..(slik at du ikke kan si noe gjennom kamera) Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Vis høytaleren er festet til kretskortet med kabler, er det nok og klippe av en på mitten. Så blir det enklere og få lyden tilbake. Vis den er loddet fast i kretskortet er det bare og skaffe slik tråd som suger opp loddetinn, tar denne kobber tråden på plassen, tar loddepennen og varmer opp. Tinnet suges vekk. Edit: Avloddings lisser? Elfa.se -> Søk: SW60-1-5 Endret 9. april 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Funker jo dårlig som spionkamera når det lager lyd og jeg som så for meg en karriere som privatdetektiv med dette kameraet Man trenger nok ikke å være verdensmester i lodding for å få bukt med det problemet... Hvis jeg mot formodning skulle kjøpe dette kameraet jeg overhodet ikke har bruk for, ville ikke den første tanken min være å åpne det for å tukle med noe jeg har null peil på. er jo ikke det største problemet å koble ut ledningene.. det eneste problemet er jo at du kan risikere å ødlege høytaleren..(slik at du ikke kan si noe gjennom kamera) Kan jo ikke ødelegge høytalerene. Tenk om du faktisk ser en sokkenisse, hvor kult hadde det ikke vært å kunne skrike "BUUUURN, CAUGHT ON TAPE!" til den? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Vis høytaleren er festet til kretskortet med kabler, er det nok og klippe av en på mitten. Så blir det enklere og få lyden tilbake.Vis den er loddet fast i kretskortet er det bare og skaffe slik tråd som suger opp loddetinn, tar denne kobber tråden på plassen, tar loddepennen og varmer opp. Tinnet suges vekk. Edit: Avloddings lisser? Elfa.se -> Søk: SW60-1-5 ...og hvis man må ha det asap: 19-720 på Biltema eller 30-9569 på Clas. Må huske å kjøpe det en gang jeg er innom... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg