k1ngkong Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) HEi! Har et problem med mikrofonen. Naar jeg er på "lyder,tale og lydenheter" på kontroll panelet, og tester mikrofonen via egenskaper, funker den helt fint. Den funker også helt fint naar jeg bruker "konfigurasjon av lyd og video" (på msn), men naar jeg ringer til noen over msn, eller snakker i ventrilo, teamspeak ol. funker den ikke i det hele tatt. Noen som har peiling? Har akkurat formatert viss det skulle være til noe hjelp. Takker og bukker for svar. Endret 5. april 2008 av rascally Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Har det samme problemet selv. Har fått den til å funke før, men kan ikke huske å ha gjort noen endringer. Noen som vet hva som er problemet? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Aner ikke problemet, men har nesten det samme problemet selv, bare at jeg kan ikke snakke over voicechat på steam. Min ble kaputt etter at jeg brukte et voice changer program en stund. Endret 7. april 2008 av Zedneek Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg vet faen meg ikkje hvordan, men etter jeg "testet hardware'n" (Control Panel > Sounds and Audio Devices > Voice > Test Hardware ...) og sjekket enda en gang at den funket, så virker mikrofonen i bl.a. msn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå