Gå til innhold

Rykter om Halo 4

Anbefalte innlegg

Det kan hende at det bare er tull, men en gang i mars var det lagt ut en auksjon på en rolle i Halo 4 hvor pengene skulle gå til veldedighet, det kan hende at det er noen som tuller, men det er alltid et 'men'.

Jeg stiller meg litt skeptisk til det, men det hadde vært stilig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kan hende at det bare er tull, men en gang i mars var det lagt ut en auksjon på en rolle i Halo 4 hvor pengene skulle gå til veldedighet, det kan hende at det er noen som tuller, men det er alltid et 'men'.

Jeg stiller meg litt skeptisk til det, men det hadde vært stilig.

Har jo vært mange rykter angående om det kommer ett nytt Halo spill , og det med tanke på populariteten på serien.

E jo forståelig at Bungie/ Microsft ønsker å melke mer penger ut av Halo hungrige spillere . hehe

Personlig må jeg si at jeg syne H3 er dårligere enn H2 da . Så hadde kanskje gjort seg med en forbedret versjon av 3èrn .

Men foreløpig er alt med H4 bare løse rykter..

Endret av munk
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

De sa akkurat det samme rett etter Halo 2 også...

Det kommer nok et Halo 4 også etterhvert. 3'ern utelukker ikke at det kan komme flere etterfølgere, samt at Halo er altfor stor til at MS ser seg råd til å la den ligge i ro.

Lenke til kommentar
De sa akkurat det samme rett etter Halo 2 også...
Hah, nei.

De sa etter Halo 1 at Halo skulle bli en triologi. Etter Halo 3 var ferdig sa de at det er leeenge til de lager ett nytt Halo spill med Master Chief i hovedrollen, om de skulle lage ett i det hele tatt. Med andre ord er det lenge til vi får se noen oppfølger til Halo 3, om vi i det hele tatt får se en.

Det betyr dermimot absolutt ikke at vi ikke får se flere spill i Halo-universet. Det er jo allerede to spill underveis. Halo Wars, ett RTS spill, kommer til sommeren, og ett annet prosjekt som Microsoft har med Peter Jackson kommer også etter hvert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det sitatet der,Lakus, var myntet på innlegget til doffen. Rett etter Halo 2 sa Bungie at deres neste spill ikke kom til å være Halo 3, noe som var en liten løgn...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Vel, det er vel mulig å utvikle to eller flere spill samtidig..? Poenget var nå uansett ikke hva Bungie faktisk drev med, men den fakta at de flere ganger sa at deres neste spill ikke kom til å være Halo 3. Som Lakus påpekt var det klart lenge før 2'ern ble utgitt at serien skulle bli en triologi.

Lenke til kommentar

Synes det er ganske tydlig at det vil komme en fortsettelse når en i slutten får inntrykket av at alle tror MC er dau.. noe han tydlig ikke er.. Sånne uoppklarte ting må utdypes i en firer.. "Wake me up when they need me..." Klart 4rn kommer.. men kanskje ikke Bungie lager det.. Microsoft sitter på rettighetene og kem som helst kan lage 4rn..

Lenke til kommentar
Synes det er ganske tydlig at det vil komme en fortsettelse når en i slutten får inntrykket av at alle tror MC er dau.. noe han tydlig ikke er.. Sånne uoppklarte ting må utdypes i en firer.. "Wake me when you need me." Klart 4rn kommer.. men kanskje ikke Bungie lager det.. Microsoft sitter på rettighetene og kem som helst kan lage 4rn..

Fikset :wee:

Håper også på ett Halo 4, men noe som virkelig hadde vært fett hadde vært hvis de hadde glemt Halo serien en stund nå, og kommet med ett nytt spill om 5-6-10 år (i virkeligheten. Dvs, 2015 elns.), og da hadde noen funnet Master Chief blitt funnet og en ny konflikt hadde startet for noen år siden - som Master Chief og Cortana må løse. Det er noe jeg virkelig kunne ha likt! :)

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...