Helpel Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hei Har skaffet meg projektor Epson EMP-TW700, og har koblet den opp til en PS3, og alt er klart, men det lydsettet jeg har fungerer ikke? Har kjøpt SingStar til PS3'en, men må få lyfd på projektoren? Er det et spesielt type anlegg man må ha? Takker for svar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 En projektor kan ikke projektere lyd! Du må koble PS3-en til en receiver via toslink slik at den kan gi liv til et par høyttalere. Jeg gjentar, en projektor spiller ikke musikk og lyd. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 En projektor kan ikke projektere lyd! Du må koble PS3-en til en receiver via toslink slik at den kan gi liv til et par høyttalere. Jeg gjentar, en projektor spiller ikke musikk og lyd. Det er ikke helt riktig. Det finnes alti ett prosjektorer, som har innebygd Prosjektor, DVD spiller og stereo høytallere. Men den har refererer til har ikke høytallere, så der har du rett. Hent reiseradioen til mor Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Har du nokre høgtalere ståande kan du kople dei til, helst gjennom ein forsterkar av noko slag. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Har du nokre høgtalere ståande kan du kople dei til, helst gjennom ein forsterkar av noko slag. Han må jo ha forsterker å bruke høytallerene på, ellers så blir det ikke bra, selv om man i teorien skal kunne dra en lett høytaller med en vanlig analog utgang (da uten volum kontroll) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Eit par PC-høgtalere som har forsterkar innebygget eller i ein eventuell subwoofer vil funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå