564215 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Har en kraftig utslitt girpose på bilen. Så jeg har derfor bestilt en universal girpose/girmansjett. Men da lurer jeg på hvordan jeg bytter den gamle. Er det noen clips eller noe sånt jeg må presse inn for å få av ramma rundt det gamle girskinnet? Bilen er en Mercedes c180. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) nå har ikke jeg kjennskap til akkurat mercedes c180, men sist gang jeg gjorde noe slikt(2 uker siden) måtte jeg skru av hele midt-konsollen, for å få av girmansjetten. regner med at det er slik på bilen din også, uten at jeg kan si det for sikkert... Endret 6. april 2008 av aklla Lenke til kommentar
564215 Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Ahh.. Høres ut som mye arbeid. Jeg kan vel få noen på et verksted til å ordne det. Men takk for svaret Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 det spørs hvor godt det sitter da... jeg brukte 15 min på den ene bilen, og sikkert 30 min på den andre bilen for å få det av, så det er ikke så ekstremt mye jobb. men, alt etter hvilken type det er da, aner ikke hvilket årstall du har på bilen din, så det er vanskelig å si... Lenke til kommentar
564215 Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Hva tror du om en 94-modell? Hvor starter man vanligvis, hvis jeg skal fjerne hele midtkonsollen? Endret 7. april 2008 av ZeroZ Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 start bakfra, midtconsollen er delt inn i flere deler. ser at den ene delen slutter rett etter gir-spaken, så du trenger bare ta av delen frem til det(altså ca girspaken og bak). det er bare å finne skruer, disse kan være gjemt under askebeger eller lignende, og skru de opp. det kan være mye lettere enn du tror. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Takk for hjelpen Får prøve å skru opp konsollen jeg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå