The_Trick Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Noen som så Judas Priest på nrk i natt ? Det va jo genialt ! Mange nye sanger jeg aldri har hørt. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 De suger!! Good Charlotte 4Eva! 8) Lenke til kommentar
fredster Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Det var et program om Judas Priest rett rundt nyttår også. Det var nesten helt likt det som gikk i går, som nesten kunne virke som om det var redigert litt, men, men..... BRA var det uansett ! Morsomt å høre at det fremdeles er folk som kan spille instrumenter. Det virker heldigvis som at det er på vei til å bli litt mer av denne typen musikk i tiden fremover, og ikke bare det hjernedøde technofjaset ! Utrolig at de har holdt ut så lenge som de har gjort, med all den uflaksen de har hatt. Sammenligningen med Spinal Tap var vel en typisk "inner-tier" ! Lenke til kommentar
fredster Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 De suger!! Good Charlotte 4Eva! 8) Og du var hvor gammel...? Slike innlegg kan du spare deg for, syntes jeg ! Lenke til kommentar
pekle Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Oooo nostalgi... Var JP fan på slutten av 80-talet - British Steel var kongeplata. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Noen som så Judas Priest på nrk i natt ? Det va jo genialt !Mange nye sanger jeg aldri har hørt. ja, jeg så det. Breaki`n the law, Breaki`n the law 8) Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Judas Priest? Har hørt navnet men ikke mer :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå