Boralis Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Tråden har mistet sin funksjon fordi enkeltes "forfølgelseslyst" drepte den i utgangspunktet. Ber derfor om at tråden stenges Endret 5. april 2008 av Snekker`n Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Denne tråden er vel feilpostet. Bør ligge her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=86 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Må du slutte å jakte på alt jeg gjør her på forumet,det blir bare for dumt :!: Jeg mener den er rett postet siden den omhandler nettop objektiver,er du uenig send en PM til moderator istedenfor . Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Enig med Crazysteps. Flyttes Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Må du slutte å jakte på alt jeg gjør her på forumet,det blir bare for dumt :!: Jeg mener den er rett postet siden den omhandler nettop objektiver,er du uenig send en PM til moderator istedenfor . Jeg jakter ikke på det du gjør. DU ba meg skrive mine erfaringer her inne. Du ga meg tilogmed en link. Kategorien jeg mener den bør ligge i er beskrevet slik: Erfaringer, ris & ros, spørsmål om norske eller utenlandske butikker og handel i utlandet som er realtert til foto. Garantispørsmål er virkelig hjemmehørende i en slik kategori (som man også ser av de utallige liknende trådene der inne) Så den diskusjonen gidder jeg ikke ta med deg. Har laget en egen tråd for mitt garantispørsmål https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=935116 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Ber om at tråden stenges da enkelte ikke fandt den bra nok og laget en tilsvarende 2 minutter etterpå. Det blir bare for dumt . https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=935116 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Må du slutte å jakte på alt jeg gjør her på forumet,det blir bare for dumt :!: Jeg mener den er rett postet siden den omhandler nettop objektiver,er du uenig send en PM til moderator istedenfor . Jeg jakter ikke på det du gjør. DU ba meg skrive mine erfaringer her inne. Du ga meg tilogmed en link. Kategorien jeg mener den bør ligge i er beskrevet slik: Erfaringer, ris & ros, spørsmål om norske eller utenlandske butikker og handel i utlandet som er realtert til foto. Garantispørsmål er virkelig hjemmehørende i en slik kategori (som man også ser av de utallige liknende trådene der inne) Så den diskusjonen gidder jeg ikke ta med deg. Har laget en egen tråd for mitt garantispørsmål https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=935116 Ja du har laget en egen tråd,noe som er unødig og i strid med retningslinjer, for først kommenterer du at tråden min er feilpostet,noe som er unødig , det skal sendes en melding på pm til mod,så lager du en likelydende tråd 2 min etterpå for å demonstrere nettop det du sa i en annen tråd,nemmelig at du frabedte deg komentarer fra meg,alt dette er unødig tukll fra deg like unødig som å sende PMer med "du er virkelig paranoid!" til meg. Voks opp og innse at det finnes folk med annet syn enn ditt og tolerer at andre fremmer sitt syn i en diskusjon istedenfor å furte å legge folk for hat fordi de ikke er enig med deg . EDIT: Ønsket om å få stengt denne tråden opprettholdes. Endret 5. april 2008 av Snekker`n Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Jeg er ikke interessert i å diskutere med deg. Jeg opprettet min egen tråd fordi: A) din tråd ikke hadde en overskrift som passet til mitt spørsmål B) jeg ønsket at tråden kun skulle omhandle USA-garantien vs Serviceproffen, noe som måtte fremgå i første post. Endret 5. april 2008 av Crazysteps Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Jeg er ikke interessert i å diskutere med deg. Fint,ikke send flere PMer med ufint innhold heller . Case Closed Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg er ikke interessert i å diskutere med deg. Fint,ikke send flere PMer med ufint innhold heller Vennligst ikke offentliggjør PM (Personlige Meldinger) Den saken der er allerede ute av verden (ref admin EC) Tråden har mistet sin funksjon fordi enkeltes "forfølgelseslyst" drepte den i utgangspunktet. Vennligst ikke kom med personlige angrep på meg. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Jaja, stenges... For ordens skyld... smiley'en var ikke tiltenkt noen spesielle... Endret 5. april 2008 av Super8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg