daviik303 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 The PS3 has the potential to achieve better graphics than the Xbox 360, a Volition developer has told VideoGamer.com. Speaking to VideoGamer.com at THQ's Gamers Day in San Francisco, California, this week, Jeff Carroll, associate producer in charge of multiplayer and PS3 on upcoming third-person action game Red Faction: Guerrilla, said that while developers will struggle with the PS3 at first, once they "figure it out" they will find "a very powerful system underneath". Dette er noe jeg har sagt hele tiden. Og det ser ut som flere og flere utviklere er enige etterhvert som de kommer "under huden" på ps3. Står mer om dette i kilden. David. http://www.videogamer.com/news/05-04-2008-7949.html Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hadde jeg fått 1 kr for vær gang dette har "blitt påvist" hadde jeg vært rikere enn verdens rikeste mann nå. Vi har hørt det her utalje ganger og noen utviklere sier at PS3 har store potensialer mens andre sier det er flere ulemper enn fordeler ved PS3. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Det tviler jeg ikke på, men litt surt dersom PS3 endelig blir "fullt utnytta" på samme dag en ny Xbox kommer ut, som da har nær fotorealistisk grafikk! Tror ikke det har så mye å si at PS3 overgår 360 på grafikkfronten om en stund, fremdeles er det spillene som teller! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Denne diskusjonen har vi hatt nok av gjennom tidene. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg