Sewero Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Program for å ta ut lyd klipp av film(wav. filer) Planen min er å få tak i ett program som tar ut lydklipp av filmer, slik som Supahfly og lagre det som wav. filer slik at jeg kan bruke det som windows start lyd og på msn. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 http://www.aoamedia.com/audioextractor.htm Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Det programmet funker også på filmer på nett eller må jeg ha filmen på pc-en for at det skal fungere? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Last ned filmen fra nettet til pcen først da, burde ikke være noe problem. Dersom ikke kan du bruke denne tjenesten her: http://vixy.net/ Men den støtter bare MP3 på audio only. Dog å konvertere fra MP3 til WAV burde ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 http://www.joecartoon.com/cartoons/channel/4-super_fly Hvordan få lastet ned disse filmene? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Sidan du berre skal ha lyden kan det vere eit alternativ å ta den opp, slik som skildra her: http://home.no.net/endrebjo/lydopptak/ Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Virka ikke som at det funka her:/ Får bare opp SPDIF i volume kontroll og når jeg valgte lydkortet gikk det ikke ann å trykke på volume under. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Det funka alikevel Nå må jeg bare finne ut hvordan jeg velger en del av lyd opptaket jeg vil ta vare på. Endret 5. april 2008 av Blink-182 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Var det Audacity du brukte? Der er det berre å merke (med dette verktøyet: ) og slette dei delane du ikkje vil ha, eventuelt merke den delen du vil ha og so lagre. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Jeg fant det ut, takk! Nå kan jeg endelig få de lydene på msn xD Vis du kan linke meg en konverterings program så hadde det vært flott skal ha de til wav. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Du kan lagre rett til WAV frå Audacity ... Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Edit; Fant det:D Endret 5. april 2008 av Blink-182 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 «Lagre» er kanskje feil ord, eksportere passer betre: Fil --> Eksporter som WAV. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Når jeg prøver å ta lyden ifra den blir den bare skurrete og ekkel å høre på etterpå, noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Når jeg prøver å ta lyden ifra den blir den bare skurrete og ekkel å høre på etterpå, noen som kan hjelpe meg? Sangen er jo litt skurrete ikke akkurat "prime quality" Uansett vedlagt fil er kopi av lyden på linken. Tatt opp vha what you hear funksjonen på lydkortet. Link Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Mye bedre enn det jeg fikk til ihvertfall, takker! Hvordan får jeg lastet den ned? Endret 11. mai 2008 av Blink-182 Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Mye bedre enn det jeg fikk til ihvertfall, takker! Hvordan får jeg lastet den ned? Høyreklikk på linken og velge "lagre mål/lenke som" burde fungere. Endret 11. mai 2008 av Thorsen Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har 2 filmer jeg prøver å ta lyden ifra nå, får ikke til Torbjørn T. sin link nå noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Nvm. Fant problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå