Far^Side Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Hei! Har akkurat kjøpt en Nokia flash pakke + data kabel fra hcs-electronics.no (noen som vet om denne er identisk med den hammar.no har? eller er det bare prisen?), men får den ikke til å fungere! Har testet den både på en Nokia 3410, 6210 og en 5110, men ingenting fungerer. Klarte å fjerne sim-låsen på 3410 med m-busen. Har prøvd å bruke flere forskjellige programmer, bl.a. Rolis 4.78 både på WinXP og WinME (hvor kan jeg finne den fila for å få Rolis til å funke på XP?) Jeg får følgende feilmelding på alle mobilene mine når jeg bruker Rolis: Power OFF mobile first and then connect (Or check cable: phone TX=low(0) expected but phone TX=high read) denne feilmedlinga kom selv om det ikke var noen telefon koblet til, eller uten flashkabel koblet til PC. Har det noe med LTP instillingen på PCen å gjøre? Eller funker ikke kabelen? Er det noen enkle fool-proof metoder som jeg kan bruke for å teste kabelen? Lenke til kommentar
Budull Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Prøv å endre instillingene på LTP-utgangen i bios. Husker jeg hadde en mp3-spiller som ikke virket uten at dette var gjort... Husker ikke hva du skulle endre til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå