Delvis Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Er dette en falsk side, eller tilhører den Nasa? www.hq.nasa.gov Endret 5. april 2008 av groenn Lenke til kommentar
spacekim Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hvorfor lurer du egentlig?? Dette er ikke en fake NASA side. Du kan se det ganske enkelt ved at siden er et .gov domene. Kun statlige amerikanske nettsider har lov til å bruke denne endelsen på nettsidene sine. Siden ser forøvrig veldig bra ut. Mye nyttig informasjon der. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Hvorfor lurer du egentlig?? Dette er ikke en fake NASA side. Du kan se det ganske enkelt ved at siden er et .gov domene. Kun statlige amerikanske nettsider har lov til å bruke denne endelsen på nettsidene sine. Siden ser forøvrig veldig bra ut. Mye nyttig informasjon der. Ja det er der noen bilder fra måneferdene med elementer som ikke stemmer er hentet fra. Slik som dette med feilaktig refleksjon av hender i hjelmglasset: Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hva er feilaktig med refleksene? Utdyp for oss som synes det ser korrekt ut. Lenke til kommentar
spacekim Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Det er da slettes ikke noe feil med refleksjonene der. Uansett, hvordan kan man bruke et argument om feilaktig refleksjon som et argument om at det er noe muffens med månelandingene. Refleksjoner er vel ikke annerledes om de er på månen eller i Nevada-ørkenen?? Endret 5. april 2008 av kimmern123 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Hva er feilaktig med refleksene? Utdyp for oss som synes det ser korrekt ut. Ja det man mener (og som jeg også synes det ser ut som) er at hendene peker feil vei, og at den gjendstanden som holdes ikke viser i refleksene. Forstørret close-up av bildet: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Det så litt rart ut. Lenke til kommentar
Tirumtei Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hvorfor i alle dager skulle de lage et fake speilbilde i glasset? Avslører dette noe da? Tullprat Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Hvorfor i alle dager skulle de lage et fake speilbilde i glasset? Avslører dette noe da? Tullprat Nå har jeg ikke akkurat påstått noenting sånn sett, ble bare litt nysgjerrig når jeg så de bildene. Spesielt det der ja. Ja hvorfor skulle de legge ut falske bilder? Det er det som er spørsmålet da. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg ser da ingen gjenstand? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hvorfor i alle dager skulle de lage et fake speilbilde i glasset? Avslører dette noe da? Tullprat Fordi speilbildet hadde avslørt at de ikke var på månen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Jeg ser da ingen gjenstand? Du mener at den blåe greia der er noe som er på drakten, ja det kan være. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hvorfor i alle dager skulle de lage et fake speilbilde i glasset? Avslører dette noe da? Tullprat Nå har jeg ikke akkurat påstått noenting sånn sett, ble bare litt nysgjerrig når jeg så de bildene. Spesielt det der ja. Ja hvorfor skulle de legge ut falske bilder? Det er det som er spørsmålet da. Hva er det som er rart???? Det du ser der i bildet andre siden av armen til astronauten. Det som jeg tror du missforstår og mener er fingre er der hvor hanske festes til resten av drakten. Det er flere striper rundt hele armen som er i en annen farge en resten av drakten. Her kan de se flere romdrakter http://science.howstuffworks.com/space-suit3.htm Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Javel, takk for oppklaringen. Men ikke få det til som om det er jeg som funnet på dette her. Bare stilte spørsmål ved det jeg Lenke til kommentar
Flin Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Det bilde der er jo så uklart at det er umulig trekke noen kunklusjoner i det heletatt, men du kan jo ta med deg en venn, et kamra og et speil. Så kan du teste ut litt vinkler og sånt. Husk å bruk både krummet og rett speil da og et ikke et for bra kamra, husk også å ha et sterkt bakgrunns lys for å imitere solen. Kanskje du finner ut at månelandingen er fake. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Det bilde der er jo så uklart at det er umulig trekke noen kunklusjoner i det heletatt, men du kan jo ta med deg en venn, et kamra og et speil. Så kan du teste ut litt vinkler og sånt. Husk å bruk både krummet og rett speil da og et ikke et for bra kamra, husk også å ha et sterkt bakgrunns lys for å imitere solen. Kanskje du finner ut at månelandingen er fake. "du" ditt, "du" datt. Hvem har snakket om å ha trukket noen konkusjoner her om noenting her..?? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Kan lille meg få voffe litt!? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Klart det Speilbildet så speilvendt ut og objektet forsvant. Litt pussig. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ser ikke noe feil med bilde. Venstre hånden sett i refleksjonen er hans høyre hånd sett fra hans synpunkt og omvendt. At den lille blå posen ikke blir reflektert nøyaktig slik som man tror det vil bli gjør ikke meg noe. Husk at glasset er krummet som kan gi rare bilder. Lenke til kommentar
Skummel_Fyr Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Er dette en falsk side, eller tilhører den Nasa?www.hq.nasa.gov Siden ser da helt genuin ut den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå