Etern1tyy Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 ja, spørsmålet er hvilken av disse 2 jeg skal ha? jeg skal overklokke en Intel Core 2 Duo E6600, og ha en GeForce 8800GTS i, kanskje SLI 2x Geforce 8800GTS om 1 års tid eller så... har 4 rambrikker, 2 Geil som er på 800Mhz, og 2 som jeg tror er på 667Mhz... resten ser dere i signaturen NB: grunnet at det står 8600GTS i signaturen er at jeg ikke får 8800GTS kortet før i mai... også lurer jeg på, har et 5.1 høyttaler "anlegg", betyr det at jeg MÅ ha et kort som har max 5.1 lyd, eller går det fint på et 7.1 lyd som på disse 2 kortene jeg spør om her? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Skal du ha SLI i dag så kjøper du iallfall ikke et 680i brikkesett. Hvis du skal benytte DDR2 minne du har så anbefales 780i / 750i. Lenke til kommentar
Asken Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Dell Dimension 9200 bruker BTX hovedkort, ikke ATX hovedkort, så du vil nok få problmer med å få den inn i kabinettet. kan hende det går, men jeg er ikke sikker med tanke på at det er forskjellige form faktorer.. Compatibility with ATX productsThe BTX form factor is largely incompatible with the ATX form factor. The only area where this doesn't fully apply is in power supply support. ATX power supplies can be used with regular or full-sized BTX motherboards. Neither the power connectors nor the direction of airflow from the power supply fan has been changed. fra wikipedia Endret 5. april 2008 av Extremetel Lenke til kommentar
Refi Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 jeg skal overklokke en Intel Core 2 Duo E6600, og ha en GeForce 8800GTS i, kanskje SLI 2x Geforce 8800GTS om 1 års tid eller så... har 4 rambrikker, 2 Geil som er på 800Mhz, og 2 som jeg tror er på 667Mhz... Skal du overklokke så kjøper du ikke et nvidia kort! Da kjøper du et abit IP35 Pro, men da kan du jo ikke kjøre SLI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå