HowCome Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Hei! Jeg skal kjøpe ny mobil, men trenger litt hjelp fra dere. Jeg har vel ikke de største kravene vil jeg tro: Veldig tynn og liten Et elegant utseende God lydkvalitet (prater mye i telefonen) Et operativsystem man kan installere programmer på (f.eks. Opera Mini etc..) Stor skjerm er en fordel Endret 5. april 2008 av HowCome Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 X820 er jo den tynneste du kan få tak i her i landet. Ser forholdsvis bra ut, klarer opera mini, skjermen er god og fin. Talekvaliteten er vel ikke helt på topp, ei heller batterilevetiden, men det er vanskelig å få begge deler om du skal ha en tynn telefon :/ Lenke til kommentar
theDaniel Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hei HowCome. Har du hatt en smarttelefon før? Om du vil ha en telefon med OS, stor skjerm osv - se på HTC touch eller touch cruice. Disse kjører windows og du kan glemme opera mini til fordel for en "fullverson" av opera. I tillegg får du full rådighet over os`et og du kan sette telefonen opp slik du ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå