Gjest Lasse_14 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 jeg har noe i baksiden av låret, som jeg fikk ifjor høst. jeg spilte en fotballkamp og var i form. da strakk jeg låret ut, og fikk stikkende vondt i låret. har hatt stikkende vondt hele tiden siden ifjor, og det er vondt 24/7 - verst etter trening. jeg tror jeg kanskje skadet muskelvev, da den eneste jeg vet var at jeg strakk låret rundt. da ballen fløy forbi meg. er istand til å trene. men det gjør vondt når jeg løper raskt. tror problemet blir fikset når jeg får akupunkturnåler for det, men vil vite om dette blir kronisk? jeg hvilte ut i jul, og da var problemet borte. problemet kom tilbake etter ei uke med trening igjen. da var det tilbake. Lenke til kommentar
Jon4s Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Hadde en kraftig strekk når jeg var på din alder, noe som satte meg ut veldig lenge. For all del, ikke press deg selv til å trene, selv om du veit at det gjør vondt. Dette slår negativt ut, det gjorde det i alle fall for meg. Med tanke på at det hjalp når du hvilte ut, så burde du ta deg god tid, og være hundre prosent sikker på at den mulige strekken er borte før du vender tilbake til trening. Endret 5. april 2008 av Jon4s Lenke til kommentar
Gjest Lasse_14 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 jeg trener normalt, med bakkeløping og 5 minutter jogg for varme opp til treningsstudioet annenhver dag, og teknikktrening hver dag og eventuelt fotballspilling hver dag i ballbingen. det er som om strekket er i limbo, for det blir hverken bedre eller verre om det er skrekkelig vondt er det alltid tilbake til den normale smerten dagen etter smerten kjennes ikke utenom trening og hindrer ikke annet enn om jeg trener... men jeg kan ikke ta det med ro. er midt i sesongen. tror du akupunktur hjelper? Lenke til kommentar
Gjest olivier Lundekvam Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Har du funnet en metode ? jeg har det samme problemet. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 http://m.nhi.no/index.php?sid=cc5klm5u3nfr1vrngd71n9s8v4&action=roi&host=portal.nhi.no&mid=8090&iid=43455986&url=http%3A%2F%2Fnhi.no%2Fforeldre-og-barn%2Fungdom%2Fsykdommer%2Fstrekkskade-bakside-lar-26202.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå