13375k1133z Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hei! Har ett lite problem med linkene på denne siden wjks.net Dere ser at linkene ikke strekker seg helt bort til høyre, hva kan jeg gjøre for å fikse det? Thats it! Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Du burde virkelig ta en titt på siden i en annen nettleser også. I Explorer, f. eks, vises ikke menyknappene i det hele tatt. Lenke til kommentar
13375k1133z Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Hos meg fungerer linkene i opera, ie og FF i alle fall. Det er bare svart rom mellom header og content helt til høyre, derfor ville jeg strekke linkene. Lenke til kommentar
13375k1133z Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 HAdde vært evig takknemmelig om noen kunne ha hjulpet meg med dette problemet! Lenke til kommentar
funkyboy Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Legg bakgrunnsfarge til oransje, sett menyen inni en div med full bredde (100%, eller det antall pixels som blir riktig). Sett at denne div- en skal ha midtstilling, dvs. text-align: center. Plasser deretter menyen inni der. Tror det skal bli nogen lunde riktig. Dersom det er åtte linker, og bredden på div- en er rundt 800, kan du i tillegg sette hver link til å ha en bredde på eksempelvis 12%. :-) Offtopic; Hvor ligger denne skolen forresten? Lenke til kommentar
13375k1133z Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Legg bakgrunnsfarge til oransje, sett menyen inni en div med full bredde (100%, eller det antall pixels som blir riktig). Sett at denne div- en skal ha midtstilling, dvs. text-align: center. Plasser deretter menyen inni der. Tror det skal bli nogen lunde riktig. Dersom det er åtte linker, og bredden på div- en er rundt 800, kan du i tillegg sette hver link til å ha en bredde på eksempelvis 12%. :-) Offtopic; Hvor ligger denne skolen forresten? Awki takker da, skalseom jeg klarer å fikse det no. Hvordan skal koden forresten bli? Skolen ligger i bergen Endret 7. april 2008 av 13375k1133z Lenke til kommentar
semafor Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Ville prøvet å skrive menyen selv, på nytt og bedre. Her er eksempler på hvordan det gjøres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå