Gå til innhold

Amani War Bear

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg og har lyst på Armani mount. Det er jo ganske status og komme ridenes med en stor Armani mount :)

1. Armani.

2. Du som spiller på funserver bør jo ha null problem med å skaffe den.

Åja, trodde det var en sånn mount fra Armani jeg.. Jeg spiller ikke på "funserver", vet ikke hva det er.. Men du spiller på det.. så bildene du sendte på MSN med full tier6 og legendary mount og legendary bue

Jeg og har lyst på Armani mount. Det er jo ganske status og komme ridenes med en stor Armani mount :)

1. Armani.

Åja, trodde det var en sånn mount fra Armani jeg.. Jeg spiller ikke på "funserver", vet ikke hva det er.. Men du spiller på det.. så bildene du sendte på MSN med full tier6 og legendary mount og legendary bue

Du vet ikke hva det er, men likevel så vet du at han spiller på det? Tror du ikke vi husker bildene du la ut i Screenshot tråden?

1. Armani.

Har aldri snakket med deg på msn engang.

Endret av Moonshield
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...